esmaspäev, 10. märts 2014

kuidas olla õige mees/ kuidas neidudele muljet avaldada (sarcasm edition)

 Inimesed on nii meeletult inspireerivad ja mõned on niivõrd suure tähelepanuvajadusega, et hei... ma teen nüüd selle postituse.
 Kõik kirjapandu on siin läbi vagiinaomaniku silmade, sest ma pole teiste silmi, aju ega suguelundeid laenanud. Kui keegi võtab seda isiklikult, siis on rumal.


  • Tarbi palju alkoholi. - Mida kiiremini ja rohkem alkoholi sa alla kugistad, seda mehelikumaks sa kõigi silmis muutud. Looduseski saavad kõige tugevamad isased need kõige kõigemad emased ja ilmselgelt on inimsoo isaste tugevuse määraja nende tarbitud alkoholi kogus.
  • Ropenda nii nagu järgmist päeva poleks. - Iga lause algust ehib 'türa' ja iga lause lõppu 'nahhuj'. Selliseid noormeeste vahelisi vestlusi on kohe ilus kuulata. Millised mehed!
  • Alaväärista naisi. - Me olemegi tühised sellise mehelikkuse kõrval. Au on teenida teid köögis ja vahel, kui teil isu tuleb, siis ka magamistoas. 
  • Drifti. - Pfffttt, just look at the ultimate man over here.
  • Saada neidudele oma dickpic-e. - Keegi ei usu, et sa oled mees enne kui oled saatnud tõendeid sellest, et sul seal jalge vahel midagi ka kõlgub. 
  • Kui tunned kutti, kelle maitse naiste suhtes on teistsugune kui sul, siis tembelda ta geiks. - Igati loogiline ju.
  • Kui näed/kuuled mõnd noormeest oma neiule armastust avaldamas, siis tembelda ta geiks. - SEST SEE ON LOOGILINE. ISSAND MILLINE HOMOKOTT TA OMA TÜDRUKUGA ON.
  • Kui näed mõnd noormeest, kes erineb sinust oma käitumise ja välimuse poolest, on ta kindlasti gei. - Sest need kes pole sellised nagu sina, ihaldavad selliseid nagu sina. Jah, kindlasti.
  • Reklaami kõigile kui palju kanepit sa suitsetad. - #SmokeWeedEveryday ja #blazeit420 näitavad, et sa oled kõige vingem mees üldse. Tüdrukud jooksevad kindlalt tormi ja valik, keda oma kööki panna, muutub järjest suuremaks. 
  • Alusta kaklusi lihtsalt niisama. - Lihtsalt... wow... mees.
  • Karga kõiki tibisid ja räägi sellest. - See on umbes sama mis alkoholi tarbimisega - mida rohkem tšikke põrutad, seda kõvem mees oled. Veendu kindlasti ka selles, et teised tüdrukud teaksid. Miski pole veetlevam, kui noormees potensiaalse suguhaigusega.
 Ma vast lõpetan nüüd. Peaksin vist veel igaksjuhuks mainima, et ma pole kuidagipidi meessugupoole peale vihane, et ma selliseid postitusi teen. Mulle meeldib lihtsalt inimesi jälgida ja see on enamvähem selle tulemus... Üks mu lemmik asju on minna kainena peole ja siis jälgida kui kiiresti inimesed rumalamaks muutuvad ja kes enne kukub. Ja ma tean selliseid noormehi, kelle kohta üks või teine punkt siin käia võis, aga nad on ikkagi toredad inimesed (well, kui välja jätta kolmas punkt. sellistega ma väga suhelda ei suuda.). Praeguse seisuga on mul tunne, et ma pean sellise asja ka tüdrukutest tegema, sest muidu pole asi aus. 
 Igaksjuhuks mainin ka seda, et jah, ma olen täiesti kursis, et kõik noormehed pole sellised. Aitäh muretsemast.
 Thank you, come again.

2 kommentaari:

  1. Lähed reedesele Tallinna Ülikooli avatud uste päevale?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nüüd kus sa seda mainisid, siis võtan kindlasti kavasse.

      Kustuta