reede, 13. märts 2015

silly little ones

Ma tahan täna vinguda ühistranspordi üle. Jällegi bussiga reisimise, sest ma olen jätkuvalt väga tihe bussiga sõitja. Veel täpsemalt tahan ma meenutada ja ülbelt vinguda bussiga sõitvate koolilaste üle... sest ma saan. Ma luban endal vahel mölakas olla.
 Kõigepealt mis teema on sellega, et bussi tagaotsas istuvad lapsed need "lahedad" on? Mis võlu seal taga istumisel üldse on? Mul läheb ainult süda pahaks vahel. Ma olen muidugi kuulnud, et klassiekskursioonidel ronitakse sinna, et õpetajad ei näeks mis "coole asju" seal tehakse või räägitakse. Sa oled 12, mida potensiaalselt lubamatut sa seal teha saaksidki? Uinaku?! Ole nüüd. Ja siis kantakse see loogika üle tavalistesse liinibussidesse ja sa näed kuidas hord 12-14 aastaseid jalutab irvitades bussi tahaotsa, et seal omaette lahe olla. Seejärel on nad seal ebanormaalselt valjuhäälsed ja lähevad kohe järgmises peatuses maha. Jah, need idioodid sõidavad ainult ühe peatuse edasi ja tunnevad vajadust selle lühikese reisi jaoks fucking bussi tahaotsa istuma minna. Lihtsalt sellepärast, et nagu lahe oleks. Ees on nii palju vabu kohti ja järgmine peatus pole üldse kaugel. Naeruväärne.
 Kui ma olen ise taga istunud, sest eespool pole kohti ja mind täiesti siiralt ei huvita kelle kõrvale ma istun ja kes minu läheduses paiknevad, siis nii tihti olen ma kõrvaklappe otsides kuulnud ja märganud kuidas mingid puberteedid kütavad seal elueest "nalju" ja nii fucking valjuhäälselt. Seejärel lisavad muidugi, et "ou mai gaad kõik kuulavad meid ju!!!". Keegi ei kuula teid. Kedagi ei koti. Number üks asi mida ma noorem olles mäletan ongi see, et ma arvasin, et kõiki kotib ja kõigil on minust mingi arvamus ja ma nagu peaksin kõigile meelejärele olema. Boy was I wrong... Mitte fucking kedagi ei huvita. Ma käisin Täiskasvanute Gümnaasiumis oma magamisriietega! Ma käin tööl ka praegu oma tuduriietes ja absoluutselt mitte kedagi ei koti. Well, mu ema kotib, aga ta on ka ainus. Ma veeren voodist välja ja olen pretty much ready to go. Mugav, hea, lihtne, kiire ja kui seda on väga vaja maskeerida, sest oled täiskasvanum kui mina, siis lisa outfitile ehteid ja värvi huuled punaseks. DONE! Mind muserdab see, et ma oleks tegelikult nooremana nii palju kauem magada saanud, aga selleasemel arvasin ma hoopis, et kedagi huvitab mis särk mul seljas on.
 Võib-olla muudab kõike seda ka keskkond. Kuna puberteediealised noored kardavadki nii palju oma välimuse pärast, jälgivad nad ka rohkem teiste oma ehk? Võimalik. Samas vanemad just need to get their shit done. Minu jaoks on näiteks oluline tööle minemise puhul jõuda tööle, teha seal asju ja siis koju tagasi magama saada. Mu outfit kirjeldab vist seda ka suurepäraselt.
 Olgu, nüüd meenus mulle kuidas noored tüdrukud on mu tuduoutfitti mõnitanud või selle üle naernud. Hey, kasvage veidi ja siis saate aru kui geniaalne ma tegelikult olen. Silly little ones...
 Okei postitus ei räägi enam maagiliselt enam ühistranspordiga sõitmisest. *poof* magic
 JA PALJU ÕNNE MU BLOGILE! 4 aastat kukkus ära ja ma ei saaks uhkem ollagi. Beebi kasvab kiirelt. Blogi sünnipäeva puhul ilmub siia ka üks üleni veider tähistamise photoshoot ja hiljem ka minu sünnipäeva istumise pildid. Laupäeval on ees juba 3 pildistamist. Saab tegus sünnipäev olema, aga olen küllaltki põnevil. Vaatab mis välja kukub.
  Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar