esmaspäev, 19. detsember 2016

jõul af

 Tähistasime neiudega jõule ja Liisa sünnipäeva ning kuna ma olin eelnevalt oma vanades blogipostitustes sobranud ja "vanu häid" aegu meenutanud, siis tahtsin ma selle koosviibimise jäädvustada ja siia panna. Sest I wanna have 'em sweet, sweet mems
 Ma polnud ammu sellisel olemisel telefon pihus ringi käinud ja pilte teinud ning seetõttu oli võib-olla veidi võõras, õnneks aitasid sõbrannad ka oma tehtud piltidega välja. Tavaliselt eelistan lihtsalt seltskonda nautida ja ise kuidagi hetkes püsida. Äkki peaksin jälle omale aegajalt piltide tegemist meenutama. Vaatab mis saab, huvitav oli.
  Olime plaaninud sellise mõnusalt jõuluse istumise kodus ja siis oli plaanis edasi liikuda Liisa sünnipäeva tähistama. Koduse istumise osa algas õhtusöögi valmistamisega. Liisa oli instagrammist leidnud ühe isuäratava pasta retsepti ja me olime sellepärast metsikult elevil. Eelneval õhtul powernappides nägin ma näiteks unes, et olin sellele istumisele hilinenud ning mulle vaatasid facebooki chatis ja snapchatis vastu pildid pastast, millel oli peal kiri "Käi putsi, Kärol!". Õnneks ei jõudnud ma kohale liiga hilja ja õnneks oli mul meeles kingid kaasa võtta. Õnneks!


 Kingid nägid isetehtud kuuse all nii armsad välja! Jannu oli ikka isuga seda kuuske meisterdanud ja tulemus oli no tõesti armas (ma tunnen, et kõlan maru läilalt, aga fucking nunnu oli, mkay?) Kinke avasime kordamööda õhtusöögi kõrval. Kuidagi väga lapselik tunne oli jälle. Tükk aega pole enam niiviisi kuuse all pakitud kinke avada saanud. Viimasel ajal on ikka rohkem seda ümbriku ulatamist ja ülekandeid pangas olnud. Pakitud kingid on kahjuks nii kaugesse minevikku veninud. Nukker. Äkki näitab see seda, et peaks rohkem end ümbritsevate inimestega suhtlema ja oma mugavuskoopast välja ronima. Raha kinkimine näitab üldiselt seda, et kinkija ei osanud ise midagi välja mõelda. Ta ei tea sind võib-olla piisavalt, et kinkida midagi, mis sulle siiralt meeldiks ja mida sa tahaksid. Samas ei saa ma öelda, et oleksin ise kingitud raha peale pahane olnud. Ma lihtsalt igatsen aegajalt kingituste lahti pakkimist ning sellest tulevat segadust.


the aftermath

oh the memories...
 Kunagi oli vesipiip nii populaarne asi, naljakas kuidas see nüüd vape'iga asendunud on. Tegime seekord väikse throwback'i. Was nice.


 Okei, me tegime metsikult pilte koos, aga ainult sellepärast, et me muidu eriti ei tee seda ja kuidagi armas on kunagi hiljem tagasi vaadata. Lisaks sellele on pildid kasulikud kui keegi tahab kellelegi kollaži kinkida... Why not. Ja kõik jäävad vanaks, tore on heietada noorusaegadest, kui pildid on kõrval. Right? Right. Need on mu selfie õigustused. Hope you enjoyed.


 Esimene peatus oli Paar Veini, sest Paar Veini on alati esimene peatus. 


 Järgmine peatus oli Route 33? 66? 69? No idea. Meile anti tänaval lihtsalt tasuta jookide flaierid ja siis me läksime sinna natukeseks hängima. Joogid olid küll sinised, aga atmosfäär oli väga Kiiu kõrtsune. Kohati ebamugav. Joogid polnud ka nii head, et midagi positiivset oleks. Nagu oleks sinist liisunud Sprite'i joonud. Väga meh. Mööda baari käis mingi "aardekirstuga" ringi Kapten Morgan isiklikult ja küsis igalt laudkonnalt oma kõige halvema piraadi häälega, kas nemad tahaksid proovida ta lukku lahti teha. Idk man, kind of weird. Ühel hetkel vehkis herr söör Kapten mul juba otsapidi seljas ja me nope'isime end teise lauda.
 Ahjaa, kohe baari sisse kõndides pidas mu kinni mingi tüüp, kes lihtsalt oma käe mu rinnale pani ja mind vaatas. Thank you, Route [instert number here], it was... a time!


 Käisime esimest korda Kelmis ka. Varem polnud nagu kuidagi sattunud sinna, aga nüüd oli aeg. Kelmi tantsusaal oli nii tore koht. Usun, et need tossumasinad rahustavad maha ka kõige ebakindlama tantsija, sest teisi ruumis viibivaid inimesi oli vaevu näha. Nii mõnus muusika oli ka.



 Eksisime hetkeks udusele Raekoja platsile ka. Ilus oli. Peaaegu inimtühi.


 Viimasena käisime Patcave'is. Rahulik oli. Väga, väga rahulik oli. DJ nii püüdis, aga kõik istusid ja pajatasid omadega lugusid. Ühel hetkel läksid mingid neiud tantsima ka ja kohe ujus nende juurde tasuta shottidega vanem mees. Palju vanem mees. Kuidagi creepy oli. Me nautisime kuuse all istumist. Kingitused nagu me oleme...


  Ma tunnen, et mul on sõpradega metsikult vedanud ning see koosviibimine tuletas seda mulle jälle meelde. Meil on nii palju ühiseid mälestusi, nii palju lugusid, mida rääkida ja väga palju isa-nalju. Ma olen lihtsalt ääretult tänulik, et sellised neiud mu elus on olnud ja on jätkuvalt. Ma ei oskaks midagi paremat tahta ja halvemaga ma enam ei lepi. Aitäh, sõbrad!


 Thank you, come again.

1 kommentaar:

  1. |EST| Häid jõule ja head uut aastat!
    |VRO| Rõõmsit joulupühhi ja hüvvä vahtsõt aastakka!
    |ITA| Buone festività natalizie e felice anno nuovo!
    |ENG| Season's Greetings and a Happy New Year!
    |FIN| Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!
    |KRL| Раставанке синун, уввен вувенке синун!

    VastaKustuta