esmaspäev, 22. jaanuar 2018

mõned päevad Rootsis


Ma oleksin pidanud selle postituse varem valmis kirjutama. Täiesti minu viga. Ma ei tea enam kui hästi ma oskan midagi kirja panna, aga mul on pilte! Põhiliselt galeriidest. Mul on muide ülihea meel, et mul õnnestus käia Rootsi galeriides, kuhu ma varem sattunud pole. Lemmikuimaks osutus Fotografiska. Ma arvan, et meil joppas lihtsalt näitustega, sest polnud ühtegi, mis mulle ei meeldinud.









 Teine galerii, mida külastasime, oli Artipelag. Selle asukoht oli väga cool. Kuskil metsas, vee ääres, hästi külm oli... oleksin kindlasti pidanud sellest varem kirjutama. Hoone ise mõjus väga KUMUselt ja siis see asukoht andis veel nii mõnusa tunde juurde. Ma olen selle kirjeldamises kohutav, seega hakkan lihtsalt pilte näitama.




 Sealne näitus polnud päris minu jaoks. Ma tean, et mu geograafia õpetaja oleks elevusest kilganud, aga mulle päris nii ei mõjunud. Mõned teosed/taiesed olid päris ägedad tho.








 Ostsin mõlemast galeriist ka meenutuseks paar meenet. Tõsi, Artipelagist ostetu ei käinud küll seal olnud näitusega kokku, aga see sobib täpselt raami ja seinale panekuks. Mingi hetk poetan ehk siia pildid ka kui need õiged raamid leiavad.

 Muide, Artipelagis oli kõige ilusam ühiskasutatav WC, mida ma eales näinud olen. Muidugi ma tegin pilti. You're welcome!


 Me käisime Ikeas ka. Ma polegi täpsustanud, et kui ma ütlen "me", siis ma mõtlen Marti ja ta vanemaid. Peatusin ka nende pool ja sain jälle proovida kuidas mu kassikarvaallergial läheb (ta on veel minuga). Igatahes, me käisime Ikeas, sest ma tahtsin emale midagi toredat kaasa viia ja mis oleks toredam kui dekoratiivkastid esikuriiuli jaoks! Yay! Plaanisin algul midagi juhuslikult linna pealt leida, aga kui kerkis üles juba mõte Ikeast, siis olin ma täiega käpp. Ma jumaldan mööblipoode. Need on muutunud minu jaoks selle remondiga veel huvitavamateks kohtadeks, nii et ma arvasin, et Ikea oleks huvitav kogemus ja äkki leiaksin mingeid huvitavaid mõtteid veel juurde ja siis noh... kastid emale. Okei, Ikea on fucking väsitav. Ma olin nii eksinud. Suunataju kadus mingi hetk täiesti ja need põrandal olnud noolekesed olid lõks. Kodukaupade vahel ekslemine pole muidugi kõige hullem asi maailmas ja ma teeks seda teinekordki, aga see pole eriti praktiline kui sul on vaja lihtsalt 2 asja osta. Hakkasin mingi hetk ekseldes mõtlema Ikeast kui järjekordsest galeriist, kus saab ka mõndade teoste peal istuda. Huvitav kogemus, sain karpe ja pildiraame. Ema on rõõmus ja tahab veel Ikea karpe.


Kui ma juba emale karpe ostsin, siis tahtsin endale ka natuke nänni lubada. Püüdsin selle juurdes mõistust mitte kaotada. See oli kuidagi lihtsam kui Mart kõrval oli. See oli veel lihtsam kui me Mall of Scandinavia's käisime. See koht oli nagu põrgu ja ma ei pane tavaliselt poodides shoppamist pahaks! Nii palju inimesi ja NII palju karjuvaid lapsi. Hüppasin seal läbi Kiko poest, sest ma ei suutnud end tagasi hoida ning tahtsin proovida huulepulki, mida varem nende kodulehel nillinud olin. Mul pole rohkem huulepulki vaja. Mul on huulepulkasid, aga ma ei tunne end väga halvasti ka. See oli nagu meene sellest päevast. Iga kord kui huultele panen, siis meenuvad karjuvad lapsed ja ülisõbralikud klienditeenindajad. Yay, Mall of Scandinavia!

 Tagasi koju sõitmise päev oli nukker. Mart läks suht varakult lennujaama. Hängisin kuni sadamasse minekuni ta vanemate ja kassiga. Igatsesin hirmsasti oma karvaste laste järgi. Tegin juba plaani kuidas oma loomad ära hellitada.

 Ma peaks tihedamini Rootsis käima. Või tegelikult ükskõik kus, aga ma armusin natuke Rootsisse ära. Polnud varem seal nii kaua olnud ja ühepäevasel kruiisitripil olek on lihtsalt stress. Mul on hea meel, et ma läksin.

 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar