esmaspäev, 12. veebruar 2018

kõik on nunnu ja ma olen rõõmus


 Ma ei tea mis peale eelmist postitust väga muutunud on. Tegin jälle meiki ja palju pilte. Täna korrastasin need ära ja hakkan homsest neid vaikselt oma instagrammi (LINK) puistama. Olen ilmselt Valentinipäeva pärast rohkem elevil kui peaksin. Mis siis, et lähen psühholoogi juurde sel päeval hängima (kui ma just aegu segamini ei aja) ja peale seda sõidan ilmselt koju diivanile vedelema. Natuke nunnum olemine on vast ikka.

 Käisin laupäeval Holy Motors'i plaadiesitlusel ja süda läks vahepeal täitsa härdaks. Olin oma semu üle nii uhke, et pisara tõmbas silma. Järsku sai minust "why am i crying at the club" meme. Aga hästi armas oli ja ma plaksutasin kuni käed tulitasid. Hea meel, et läksin. Sain jämmida.

 Peale kontserti liiklesin natuke linna peal ja sõitsin siis Jannu poole. Rääkisime veel magama jäädes juttu ja mu süda muutus jälle härdaks. Mul on nii toredad sõbrad. I'm so lucky! Isegi kõige busy'ima graafikuga leitakse aega, et natuke hängida. Minu jaoks on ikka müstika kuidas mõni ikka jaksab nii paljude erinevate asjadega tegeleda ilma dramaatilist mental breakdown'i saamata. Yay, sõbrad!

 Ma ei oska enam midagi lisada. Annan märku kui oma ninnu-nännu-nunnu pilve pealt maha ukerdan. Ilusat tulevat Valentinipäeva! Või sõbrapäeva! Whatever sounds better for ya!

 Thank you,come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar