laupäev, 11. jaanuar 2014

well this is awkward...

 Tere taas. Kõigepealt tahaks ma öelda, et mul on meeletult hea meel kogu selle positiivse tagasiside eest, mida mu eelmine postitus endaga kaasa tõi. Ma ei oodanud, et mu blogi vaatamise lained nii kõrgete lainetega lainetavad ja et inimesed minuga sellest rääkima tulevad. AITÄH! I don't even know what to say anymore. Ma tahtsin seda postitust esimene kord teha juba tükk aega tagasi, kui ühel perekondlikul söömaajal mu tädi minult küsis, et kas ta võib mulle toitu juurde tõsta või olen ma endiselt/jälle dieedil. Paluks suurt aplausi mu tädile ja tema korduvale naljale. Ja mul on hea meel, et ma selle postituse eest peksa pole saanud. Thanks for that also.
 Well, mul polegi vist täna kindlat teemat, millest kirjutada. Tegelikult on mu nimekiri neid täis, aga mul pole tuju ühestki neist kirjutada (see on vist mu kõige kohutavam come back peale head postitust).Well, õigupoolest leidsin ma eile ühe video, mis inspireeris mind piisavalt, et ma actually midagi tegema hakkaksin. See oleks justkui mu uusaastalubaduste postituse järg... aga mitte päris. Ma arvan, et ma jätangi selle siia ja siis lõpetan selle awkward vestluse.
  Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar