pühapäev, 25. jaanuar 2015

again with the Arctic Monkeys




 Ma ei osanud siia midagi väga kirjutada ja draftist ei kõlvanud nagu järgmist pildipostitust ka kohe ette võtta. Tahtsin kuidagi lebolt märku anda mida ma teinud olen, sest mulle meeldib mõelda, et kedagi kotib.
 Ma olen palju muusikat kuulanud. Ma kuulan tegelikult pidevalt palju muusikat, aga ma olen ringiga tagasi Arcticu juurde jõudnud. Taasavastasin kavereid ja albumite b-pooli. Vanade demo versioonidega olen ka tutvunud. Nende vanem kraam on koguaeg parem tundunud ja see on ka see, mida ma soovitan tavaliselt tutvumiseks kuulata. Leian end nüüd enne magama minekut kuulamas AM-i või Suck It And See-d. Mõnusad uimased albumid.
 Ma jutustan järgmine kord midagi lahedamat.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar