teisipäev, 20. jaanuar 2015

behind the scenes of absolute fuckery







 First things first - ma polnud päriselt purjus. Alles pildistamise lõpuks olin ma kergelt purjakil, aga pildistamise ajal pilgutasin ma lihtsalt tavalisest aeglasemalt oma silmi olin hirmus nunnu,
 Mind inspireerisid oma sünnipäeva pildid (shoutout Stjopale!). Idee ise tuli välja nii lampi. Mõtlesin mis mul margi täiesti maha võiks teha ja mida ma ilmselt ühel hetkel kahetseda võin. So this happened. Ma mõtlesin tegelikult kasutada hullemaid pilte. Selliseid, kus ma näen täiesti loojas välja ja mida ma kohe kindlasti kahetseda oleks võinud, aga kaine peaga ei suutnud ma neid üles panna. Tegin nii head näitlejatööd, et see mõte tundus juba pilte nähes kohutav. Läksin niisiis väheke viisakamat teed.
 Minnes korraks riiete juurde, siis ei plaaninud ma kanda seda valget fluffyt pusa/mantlit/asja. See jõudis minuni pildistamise päeval ja oli photoshoodi üllatuskülaline. Demonstreerisin seda Liisale ja ei tahtnud enam ilma selleta ringi kulgeda. Kiindusin kohutavalt.
 Juhul kui sa pole päris kindel millisest postitusest ma üldse räägin, siis link on siin.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar