esmaspäev, 10. oktoober 2016

fall af


Ma alustan kohe sellega, et ma prokrastineerin hetkel. Peaksin tegelikult oma meigipintsleid pesema ja koristama, aga siin ma olen. Vast pole kõige hullem asi, mida koristamise asemel teha...
 Ma vist tahtsin vinguda sellest, kuidas sügis mu segadusse ajab. Kes veel ei tea, siis jumaldan ma suve. Kogu see "rõve" 30+ kraadine ilm on mu paradiis, kuna mul on alati nii külm. Ma olen sügise ja talve jaoks liiga laisk ka. Ma olen liiga laisk selle soojalt riidesse panemise rituaali jaoks. Ma tahan lihtsalt kiirelt poes käia mitte lahingusse minna eksole. Eriti palju teebki see haiget sügise saabudes, kui ma pean loobuma õhtul ainult dressipluusega väljas käimisest. Vingun täiega. Fuck sügis!
 Üks vähestest asjadest, mille kallal ma sügiselt vinguda ei saa, on meigi look-id. Ära saa valesti aru - kui sa tahad suvel huuled tumelillaks võõbata, siis võid seda vabalt teha. Olen lihtsalt ise leidnud, et selliseid vildakaid reaktsioone sellele tuleb sügisesel ajal oluliselt vähem. Ma ise olen väga elevil, et saan oma silmalaud võõbata sama värviliseks, kui maha langevad lehed. Jesss, oranž lauvärv on lõpuks festive! Jesss, tumedam silmameik on in! Jesss, dramaatilisus! Jesss, sügis!
 Ma pole jällegi selle fänn kui uskumatult salakavalad sügisesed ilmad on. Ma ei käinud paar päeva väljas ja selle ajaga oli temperatuur langenud nii palju, et ma oleks pidanud selga viskama tagi asemel juba mantli. Ilmselt võib öelda, et see on tegelikult minu enda süü, et ma ilmateadet ei vaata, aga ma vehin ikkagi rusikaga nagu õige eestlane ja süüdistan ilma. Peab see ilm siis selline olema! Ma jäin nüüd haigeks ja pean külmetusravimeid ostma minema. Fuck sügis!
 Sügis on tegelikult visuaalselt näiteks päris ilus... vahel, kui vaadata õige valgusega ja nurga alt... samal ajal soojas toas olles. Kuna ma olen selline introvärd (loe: introvert), et ei taha vahepeal üldse toast jalga välja tõsta, siis annab sügis mulle vahel kena põhjuse kodus istumiseks, kui väljas näiteks parasjagu sajab. Ma ei pea tundma, et ma raiskan ilusat ilma ja see teeb mul olemise oluliselt kergemaks. No mis ma ikka selle tormi käes teeks? Koer saaks ka sopaseks... Vihmasabina saatel soojas tekis filmi vaadata on nii erakordselt mõnus. Pane veel mõni hästi lõhnav küünal veel ka põlema... Jesss, sügis!
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar