neljapäev, 20. oktoober 2016

ilumess / things n stuff


Vaatasin siin oma blogi läbi ja leidsin, et oleks aeg jälle kirjutada. Tuli tuju kohe kuidagi. Vaatasin märkmete poole ja viimasena oli mul kirja pandud "kirjuta vahatamise nalju". I don't know, guys... Panin selle kirja, kuna millalgi rääkisime sellest emaga ja ma ajasin ta oma pajatustega naerma. Tundus legit. Panin kirja. A täna ma nagu ei viitsi väga karvade välja tirimisest rääkida. Pole nii ajakohane hetkel.
 Ajakohane oleks jutuke ilumessist. Käisin laupäeval. Hullult vara läksime, kuskil kümnest hommikul olime kohal. Hästi mõnus oli, rahvast polnud veel metsikult ja boksides olevad inimesed polnud veel ka pahuraks muutunud. Ostsin jälle palju šampooni. Kui nüüd kiilaks peaksin jääma, siis on ikka jõle piinlik... NYX'i boks oli nagu sametist piirdega erapidu, kus maksid joogid liiga palju. Olin enda üle päris uhke, et end piirata suutsin. Kõige eredamalt on mul meeles Avon'i boks ja seda ainult sellepärast, et proua Eha... proua Eha gave no fucks. Ta meelitas mu kohale lõhnatestriga ja rääkis siis hirmus palju samal ajal kataloogi lapates. Täpset juttu ei mäletagi. Siis andis ta mulle järgmise lõhnatestri. Mulle ei meeldinud too lõhn, ta ehmus ära ja andis asemele veel ühe selle lõhnatestri, millega ta mind sinna meelitas. Mu squad oli juba edasi liikunud, hakkasin ka vaikselt minema nihverdama. Ütlesin, et pole tegelikult eriti suur kataloogidest tellija. Eha rapsas käega ja ütles, et kataloogist ongi just kõige mugavam asju tellida, sest ei pea kodunt välja minema. Ma ei julenud talle midagi internetipoodide kohta öelda, tundus ohtlik. Ühel hetkel tuldi mind juba päästma, aga Eha ajas mu päästeingli minema. "Küll ta tuleb, ta on praegu väga huvitatud! Ärge segage!" Yikes. Mu silmist polnud ammu sellist hirmu vist peegeldunud, kui tol hetkel. Lõpuks osalesin ma kuskil Avon'i loosis, sain 2 kataloogi, 3 lõhnatestrit, veel mingid lehed ja Eha numbri. Ta lubas mul ükskõik mis ajal helistada. Pakkus isegi välja, et võime kohvitama minna kunagi. Jep, ma ei tea ka täpselt mis juhtus.
 Testritega oli üldse imelik teema. Neid ei jaotata enam niisama mööda messi jalutades, vaid pannakse lauale ritta, et kohe sealsamas inimestega vestlema hakata. Good for them! Nende jaoks ilmselt tasuvam tehnika. Ma ei saanud Ecodenta boksi juures täpselt aru kas ma võin lihtsalt ühe testri kaasa haarata või pean ma enne pikalt tolle müüjaga söehambapastast vestlema. Võtsin oma munad ja hambapasta pihku ja jalutasin edasi. Proovisin mis juhtub. Tuli välja, et tohtisin lihtsalt võtta. Lahe. Nüüd on mul musta värvi hambapasta. Suck my dong. Oli täiega väärt mu minutilist anxiety't testreid vaadates.
 Kuidagi märkamatult oli mul lõpuks 3 või 4 tundi hiljem 5 kotti asjadega näpus ning oli aeg minna. Tegelt ma isegi ei ostnud nii palju asju, nad lihtsalt pakkisid kõik suurte kottide sisse, et ma end minnes ikka suurema kulutajana tunneksin. Enamvähem kogu mu kraam mahtus lõpuks ühte väiksemasse kinkekotti. Tundsin end kohe paremini.
 Tegelikult tahtsin tänasest ka midagi kirja saada. Mulle virutas täna näkku teadmine, et ma pean oma haigekassa pärast jälle muretsema hakkama. Otsisin dokumente, pöörasin oma toa peapeale ja siis värisesin dokumendid näpus laua peal istudes, kuna pidin serious business kõnesid tegema hakkama. Mul on hea meel öelda, et ma olen kõnede tegemises paremaks muutunud. Närveerin endiselt koledasti, aga ei jäta sellepärast enam helistamata. Tegin täna ka kõned ära. Olen päris uhke. It's the little things, you know? Ma mäletan kui närvis ma selle haigekassa teema pärast aasta eest olin. Ma vaevu magasin. Tegelikult, kui aus olla, siis ei maga ma praegusel ajal ka kohutavalt hästi. Olen juba mõnda aega kell 6 hommikul luugid lahti teinud ja unetu olnud. Ükskõik mis kell ma ka magama ei lähe, ärkan ma alati kas kell 6 või 6 läbi midagi. Täna öösel sain üle pika aja normaalselt magada. Täitsa tore oli. Teeks veel.
 Ahjaa, tädi sünnipäev läheneb. Ta plaanib suuremat pidu, kuhu tuleb sugulasi, keda ma kunagi näinud pole. Vähemalt mingit mälupilti mul neist pole. Nüüd kuulsin veel, et tulevad ka ta mehe kõik sugulased. Neid pole ka kunagi näinud. Mul on nii hea meel, et ma saan semu kaasa võtta. Ärevus kütaks muidu liiga julmalt jalaga näkku. Aga hei, kui keegi mu sugulastest, kes minuga varem kohtunud pole ja kes mind enne või pärast pidu google'i vahendusel stalgib, siis ma loodan, et teile meeldis see "Suck my dong." lause seal veits kõrgemal ja see kui palju kohatuid nalju ma internetti üles panen. See on kõik minu enda süü, et ma selline olen. Ärge mu ema noomige palun.
 Tänaseks on vist kõik.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar