esmaspäev, 20. veebruar 2017

ohin ja igatsen


 Kell saab kümne minuti pärast 2 öösel, mu silmad vajuvad vaikselt kinni, aga ma tundsin, et pean kirjutama. So here I am. Hello. Yes.
 Vaatasin kuskil nädal tagasi jälle "The Black Balloon"i ja hakkasin rõvedalt suve igatsema. Ma vist leidsin selle filmi suvel... vist ja seal filmis on nii kenad kaadrid öisest jalutuskäigust, kus tegelane/ tegelased on väljas põhimõtteliselt pesuväel või öösärgis. See tundub nii soe. Nad kõnnivad mööda tänavaid paljajalu ja see tundub nii soe. Ma tahan ka nii soojas olla.
 Ma hakkasin metsikult igatsema neid öiseid jalutuskäike, mis ma ise suvel alevi vahel tegin. Lihtsalt see värske õhk, vaikus ja soojus... ugh, tunnen sellest nii puudust. Suviti on alevi vahel aegajalt jäneseid ka näha. Nii cool on koeraga öösel jalutades näha metsloomi. Bonni on neid nähes tubli ka. Istub mu kõrval ja vaatab lihtsalt. Samas need jänesed, keda me nägime, olid umbes tema mõõtu. Ma ei julgeks ka kaklema minna. Kujutan ette, et Bonni igatseb ka seda spontaanset väljas käimist. Praegu ei kutsu nagu üldse välja. Külm, libe ja ligane on. Bonnil hakkab ka pikapeale külm. Tekikookon on mõnusam. Oeh, millal küll ritsikad jälle laulavad?
 Tahan randa minna. Jälle öösel. Suveöised rannas käigud on nii ilusad, nii rahulikud. Kuskilt kumab õrnalt päiksevalgus, meri kohiseb... ainult nii hängikski. Mäletan kuidas ükskord rannas nahkhiired mulle järjest lähemale lendama hakkasid. Hästi lahe oli, kuni sain aru, et nad üritavad mind rünnata. Vana hea. Nii ilus.
 Randa igatsen ikka kõvasti. Ma ei suudaks elada kuskil merepiirist kaugemal. See merepiir annaks justkui mingi vabaduse tunde või mingi imeliku julgestuse juurde. Umbes, et kui ma peaks põgenema, siis saaksin mööda merd ka. Ahh, see kõlab tobedalt. Kell on 2 läbi, las ma jauran. Aga meri. Oh, mees, meri... Meri on öösiti ilus. Päeval on teistmoodi ilus, aga see öine pilt rannast on eriti südamelähedane. Seda vaataks iga õhtu. Igatsen mereõhku. Igatsen päikesetõusu ootamist merekohina saatel.
 Ma poleks praegu üldse pahane ühe kuuma suvepäeva peale ka. Paneks hea meelega lühikesed püksid jalga ja läheks rattaga sõitma. Sõidaks ilmselt randa... Ma pole veel jõudnud rannas kirjutada, huvitav kas oleks väga teistsugune vibe. Huvitav milline jutt tuleks. Hästi cheesy oleks kui kirjutaksin mereääres merineitsidest. Mis ma ikka norin. Tahan proovida. Tahan metsikult rattaga sõita. Mängiks vahelduseks Pokemon Go'd kodunt väljaspool ka. Praegu olen mänginud voodis lebotades, sest elan kahe pokestop'i vahel ja elu on peale mingeid uuendusi väga lill olnud (olen 8 levelit edasi saanud whaaa). Oeh, sweet mems. Bonni saaks ikka metsikult jalutada jälle.
 Igatsen öösiti aken pärani lahti magamist.
 Sääski ei igatse jätkuvalt.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar