neljapäev, 26. oktoober 2017

all smiles

 

Käisin siin mõni aeg tagasi psühholoogi juures ning rääkisin oma motivatsiooni ja energia puudusest. Tundus nii ühest äärmusest teise minek, sest eelmine kord rääkisin ma oma ülitegusast augusti kuust ja nüüd suutsin end vaevu voodist välja saada. Veider. Ta soovitas mul antidepressandi kogust jälle suurendada proovida ja rohkem kodunt välja minna, võib-olla mingit trenni teha. Hakkasin end rohkem väljas käima sundima. Panin oma kalendris paika mingid päevad mil end linna vean ja ülejäänud päevadel katsun Bonniga metsa pildistama minna või lihtsalt midagi õues teha. Üleüldse olin ma oma kalendri täiesti hüljanud. Tuleb välja, et kalendri järgimine teeb mu produktiivsemaks. Mulle meeldib hirmsasti kalendrist tehtud saadud asju maha tõmmata. Vahepeal kipun ikka oma võimeid üle hindama ja märgin ühe päeva peale 2 päeva jagu asju, aga küll ma selle kesktee jälle üles leian.

 KUMUs käisin ka lõpuks. Sain end jälle laadida. Inspiratsiooni kogunes ka kenasti. Eile joonistasin. Püüan nüüd näod tahaplaanile jätta ja teha rohkem lihtsaid kujusid. Harjumatu. Tavaliselt alustan näost. Kuidagi peab see Slenderman'ide joonistamine ikka kasuks tulema. Vähemalt mingit vaheldust pakub. 

 Tädi sünnipäev oli ka vahepeal. Käisin seal istumas. Oli üllatavalt palju vaidlusi, aga samas oli kõik sõbralik. Veider. Me oleme kuidagi lähedasemateks saanud. Iseenesest täitsa tore. Jõudsin sealt vist peale ühte öösel tagasi. Ei plaaninud nii kaua olla, aga jutt jooksis. Oops. Voodi tundus pehmem kui see tegelikult on.  

 Ma olen eelmise postituse kohta küllaltki palju head tagasisidet saanud. Aitäh! Ilmselt teen midagi taolist veel teinekordki. Järgmine kord lisan juurde ka näited sellest, kuidas need asjad mu näos välja näevad. Praegu tagasi vaadates tundub see postitus kuidagi poolik. Ühel hetkel teen siis selle teise poole ka valmis. Inspiratsiooni juba koguneb.

 Järgmise korrani!

 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar