kolmapäev, 30. jaanuar 2013

Kallile naabrimehele!

 Kulla-kallis naabrimees, mitu korda olen mina hakanud hommikul oma põrandasse naelu taguma? Null. Miks kuradi põhjusel arvasid sina, hea naabrionu alt korruselt, et on hea idee oma lakke haamriga naelu peksta justnimelt hommikul? Ja üleülde, mis sodi sa sinna lakke kinnitada tahad nende naeltega? Kui selline asi peakski veel korduma, siis ole vähemalt nii hea, et sa lööd need naelad ilusti sirgelt ja selgelt lakke, et sa ei peaks neid enam sealt kriuksutades välja tõmbama, sest see oli õudus. Mu unenägu, kus ma nägin kassipoegi sai tänu sellele klopsimisele rikutud. Mulle meeldis see uni ja ma hoian end tagasi, et ma sulle halvasti ei ütleks, naabrionu, aga sellegi poolest: "Fuck you."

 Naabriplika ülevalt korruselt, kes ei peksa millegagi hommikuti oma põrandat.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar