neljapäev, 27. veebruar 2014

kuidas mind võluda (sarcasm edition)

 Ma kuulsin sel nädalal bussiga linna sõites kõige imelikumat telefonikõne kogemata pealt ja ma hakkasin mõtlema asjadest, millega mind võluda saab ja... jah. Ma isegi ei tea mis sellest siin saab. I'm just gonna start this thing.

  • Avalda armastust peale kahte pikemat vestlust. - Siis on kohe asi selge ja loomulikult saan ma seda ju tõsiselt võtta.
  • Saada mulle facebookis palju südameid. - Jällegi - asi on selge, let's get married.
  • Tee mulle kohe selgeks, et kokku kolides, on minu koht köögis. - Millisele naissoost isikule ei meeldiks terveid päevi ja öid köögis sulle võileibu tehes veeta? Ma elangi ju ainult selleks, et sulle süüa teha ja su meelt lahutada.
  • Ilmu järsku igalepoole, kus ma parasjagu olen. - Pole midagi võluvamat noormehest, kes jälgib su igat sammu ja... sind... koguaeg.
  • Nuta mulle iga päev oma raske saatuse pärast. - Sedasi ma näen, et sa usaldad mind ja sul on tunded. Palju tundeid. Iga päev. Koguaeg. Kui võluv.
  • Sunni mulle peale oma põhimõtteid. - See näitab kui kirglik sa nende suhtes oled ja kui ma nendega ei nõustu, siis ei anna sa endiselt alla. Mitte kunagi. Võtab põlvist nõrgaks.
  • Haise. - Yumm!
  • Räägi siivutusi esimesel kohtumisel. - Sest see ei pane mind end absoluutselt ebamugavalt tundma ja ma langen ilmselt mingil hetkel kohe su käte vahele. 
  • Ilmu kell 4 öösel purjuspäi oksendades mu ukse taha. - VÕLUV
  • Kingi mulle hästi palju asju. - Kõige kergema tee naise südamesse leiab ilmselgelt talle meeletutes kogustes asju kinkides. Mida kallimad asjad, seda kallimaks sa minu jaoks muutud. Musi-musi.
  • Räägi oma sõpradele minust kui lihtsalt ühest 'tutist'. - See tekitab minus jube hea enesetunde. Tunnen end nii olulisena.
  • Tee Chuck Norrise nalju. - Mu lemmikud! Need ei jää kunagi vanaks! Nii võluv.
  • Nuta mulle kuidas keegi sind ei taha ja sa loodad seepärast minule. - Kui sa nii võluv edasi oled, siis sammume me ilmselt kahe nädala pärast altari ette. Kes ei tahaks elu lõpuni igapäevast vingumist kuulata?
  • Süüdista mu emotsioonides menstruatsiooni. - Jah, absoluutselt. Sul on õigus. Ma ei tunnekski negatiivseid emotsioone, kui mul poleks päevi. Sa oled nii tark.
  • Jäta meie plaanid alati katki, sest keegi Juku kutsus järsku jooma. - Bros before hoes, right? Cause I'm a hoe. How charming.
Ma võiksin veel pikemalt tegelikult jätkata, aga ma tunnen, et see võib järsku ülekäte minna. :)
 Thank you, come again.

4 kommentaari:

  1. On sul plaan võtta osa Tegude Kalendrist? :)
    Sinu jutt teeks kindlasti ära teistele.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Pole Tegude Kalendrist kuulnudki, aga aitäh? :D

      Kustuta
  2. Ma ei oska sõnadega väljendada kui kohutavalt su üks twitteri postitus mind naerma ajas. See, kus olid ainuke inimene klassis. Tänu sinule visati mind tunnist välja, kuna ei suutnud naermist lõpetada. You made my day! :D

    VastaKustuta