kolmapäev, 6. mai 2015

A Mis See Sinu Asi On


 Ma ei kasuta kohutavalt palju facebooki. Ma ei lisa sinna iga kuu pilte või jaga mingeid videoid või muud kraami. Ainus, milleks ma seda kasutan, on sõpradega suhtlemine... ja okei inimesi stalgin ka shh las ma olla.
 Ma tunnistasin täna õhtul kaunis haruldast vaatepilti facebooki uudiste feed'i scrollides - A Mis See Sinu Asi On muutus päris inimeseks. Ma tegelikult kohe paugupealt ei saanudki aru kes see inimene on, sest nimi oli minu jaoks täiesti võõras. Profiilipildil oli ka inimene, keda ma muidu ei tea ega tunne. Hakkasin siis otsima kes see salapärane kutt on... see, kelle nimi tema arust minu asi varem ei olnud.
 Võtsin ta facebooki seina lahti ja OOO, masinad. Autod, rollerid, rollerid ja autod. Masinad lahti võetult, lahti võtmise vahepeal ja siis jälle kokku panemise vahepeal ja siis juba kokkupandud kujul. Ma ei näe oma facebooki seinal väga palju sellist pilti, sest ma tavaliselt ei jälgi selliste huvidega inimesi. See oli see hetk, mil ma hakkasin vaikselt otsi kokku panema. Viisin pilgu kiirelt ta info kastikesse. Kooli märgitud polnud, aga oli märgitud töökoht. Mõtlesin, et nonii... tõehetk. "Töötas asutuses DJ". AH VÕI NII. Kuna see mulle midagi ei andnud, siis vaatasin sealt järgmist kastikest. Sünnikoht. "Sünnikoht: New York, New York". SELGE. Teisisõnu ei tea kutt ise ka kus sündis ja mõtles, et kasutab fantaasiat. Lennukas fantaasia vähemalt... üle ookeani lennukas. Pole paha. Vaatasin veel edasi vanust ka ja oli märgitud 22. Ka see tundus jube vastuoluline, sest kutt pildil paistis no nii... 14 ehk ja eelneva stalkimise tulemusena selgus, et ta suhtlusring piirdub ainult 14-aastaste poistega ja temast pole kuskil pilti, millel ta juhiks autot. Kui sul on load, siis sul peaks olema pilt endast roolis. Ma tean, et mul oleks selline pilt siis, aga seda ka ainult sellepärast, et see oleks mu sugulaste jaoks üks suur keskmine sõrm.
 Mingi hetk läks mul pirn põlema - see on ju see A Mis See Sinu Asi On! Ta on lihtsalt nüüd oma päris nime kasutama hakanud! Ja ta ongi 14! Ja ta on ainult oma unistustes DJ! Ja tal polegi lube, sest ta on 14! Ja ta ongi märkinud oma sünnikohaks New York, sest tal on ema käest imelik küsida, kus kohas ta temast välja vupsas! Ta on 14! See on ju see kutt! Everything makes sense now! Ma ei teadnud ta nägu, sest ta oli oma eelnevatel profiilipiltidel bemm! Nüüd tuli välja, et ta polegi transformer vaid hoopis 14!
 Eemaldasin ta sõprade hulgast.
 Thank you, come again.

2 kommentaari:

  1. http://3.bp.blogspot.com/-KpR6j7et3Qg/UB5uJtHNSTI/AAAAAAAACG8/8ES5mYVuKeI/s1600/mr-chow-haha.gif

    VastaKustuta