reede, 22. mai 2015

space fairy


 I don't know man... vahel tekib tuju endale helelillat värvi laugudele möksida. Täna oli üks nendest päevadest. 
 Mul oli see üpriski erk (kaamera ei anna seda värvi kahjuks nii hästi edasi) violetne värv päris pikalt sahtlis ja ma ootasin lihtsalt sobivat hetke ja ideed selle kasutamiseks. Kui juba värvidega möllamas olin, siis tõmbasin korraga ka oma valge/hõbeda üliläikiva värvi välja ja möllasin veits sellega ka. Lõpptulemus tuli päris cool. Mulle meeldib cool. Jäin rahule.
 Huultele sobiva värvi leidmine oli paras peavalu. Kind of tahtsin midagi sinakas-lillat, aga kuna minu 2 lillat huulepulka kisuvad rohkem ikkagi roosa poole, siis selle mõtte matsin kurvalt maha. Käiku läks üks väga veider värv. Tegemist on justkui roosaga, milles on hõbedat ja teatud valguses paistab see helelillana. Kuidas selline huulepulk tee minuni jõudis, on siiani ebaselge. 
 Super girly blogpost ilma igasuguse fuckery'ta. You're welcome.
 Thank you, come again.

1 kommentaar: