esmaspäev, 30. jaanuar 2017

this is what dreams are made of vol 5: "i need to pee" edition


 Mul on väga huvitav alateadvus. Vahel paneb ta mind küsima kõige veidramaid küsimusi ja vahel olen ma lihtsalt kohutavalt tänulik, et ta on selline nagu ta parasjagu on. Täna räägin sellest viimasest osast.
 Ma peaksin ilmselt alustama sellest, et ma pole eriline öösel pissil käija. Ma mõtlen just seda, et ma ei ärka öösel üles, et pissil käia ja siis jälle magama minna. Ei, ma ei veere nii. Käin oma käimised enne magama minekut ära ja siis järgmine kord hommikul (või lõunal või jumal teab mis kell ma ärkan). Aga kui ma joon enne uinumist meeletutes kogustes vett (sest vesi on bae), siis tahest-tahtmata tekib mingi hetk magades pissihäda. Makes sense. Aga ma ei ärka üles. Oh ei. Ma hakkan nägema kõige veidramaid unenägusid üldse. 
 Viimati nägin unes, et olin oma vanas koolis VIST töövestlusel kehalise kasvatuse õpetaja juures. Tundsin unes soovi vetsu minna ja vabandasin end vetsu. Õpetaja suunas mind ta enda lemmikpeldikusse, mis tundus võib-olla natuke imelik, aga ma ei mõelnud sellest eriti midagi. Seda kuni hetkeni, mil ma sellesse "vetsu" jõudsin. Tegemist oli sünge keldriruumiga, mille ühes seinas paiknes suur riidekapp, mille põhjas oli auk. Õpetaja oli korraga kadunud ja ma olin selles pimedas keldris seda kõhedat kapivetsu põrnitsemas. Ma olen päris kindel, et selles augus nägin ma soolikaid. Ma olen täiesti kindel, et seal oli surnud rott. Lõhna kui sellist ma ei mäleta ja ma olen selle üle ääretult rõõmus. Püüdsin end ikkagi kuidagi kokku võtta, et oma häda ära teha, aga siis ilmus keldrisse veel üks neiu (ma nimetan teda oma kaitseingliks), kes küsis: "Kas sind saadeti ka siia?" Kokutasin välja jaatava vastuse ja me vestlesime veidi. Tuli välja, et see "lemmik peldik" on popp koht ja sinna ikka aegajalt saadetakse rahvast, kes pärast enam sealt välja saada ei pruugi. Ehmusin seepeale ärkvele ja läksin pissile.
 Kunagi nägin veel üht unenägu, kus ma olin jällegi koolis kedagi otsimas ja pidin end veel kellegi eest varjama ka. Leidsin oma sõbra ja tundsin et peal kiirelt vetsus käima. Jõudsin täiesti normaalsesse vetsu, aga kui kabiini läksin, siis koosnes peldiku uks kahest lauajupist ja ma nägin selgelt seal taga seisvaid inimesi. Kabiin ise polnud ka eriti heas korras. Kui hakkasin istuma siis vajus kauaigatsetud portselantroon läbi põranda. Sellega lõppes mu katse oma häda lahendada. Ärkasin, läksin vetsu, olin tänulik.
 Viimane kõige lahedam unenägu, mida ma sel teemal näinud olen juhtus jälle mu vanas koolis. Ootasin jällegi sõpra ja leidsin, et mul on veel aega enne tema tulekut kiirelt wc-d külastada. Esimene vets, kuhu ma jõudsin oli lukus. Teine muutus maagiliselt peale mu puudutust pissuaaridega meeste vetsuks ja kolmandasse sain ma lõpuks sisse... kuni avastasin, et ukses on massiivne auk, läbi mille saaks igaüks kas sisse vaadata või ise sisse ronida. Kaalusin juba teisele korrusele järgmist vetsu katsetama minna, kui mu kõrvale ilmus mu armas kaitseingel, kes ei lase mul ennast läbi une täis lasta. Ta küsis mult väga selgelt: "Mis sa arvad miks sa ei saa üheski vetsus käia?" Peale väikest mõttetööd jõudsin järeldusele, et ma näen und. Ta noogutas mulle naeratades. See oli üks kõige lahedamaid asju üldse mis minuga unenägudes juhtunud on. Kuna ma ei tahtnud veel ärgata, siis käisin välja mõtte, käia läbi kõik majas olevad wc-d lihtsalt selleks, et näha mis neil viga on. Läksime koos. Ühes kabiinis puudus näiteks põrand, teises oli pott seina küljes, kolmandas oli pilkane pimedus ja kohutav segadus. Seda oli nii naljakas näha ja koos avastada. Lõpuks leidsin ma, et oleks aeg luugid lahti teha ja päriselt ära käia. Neiu saatis mu kohvimasinani ja järgmisel hetkel ärkasin ma üles. Ma pole vist kunagi varem sellist asja kogenud. 10/10 teeks veel. 
 Mul oleks ilmselt lugusid taolistest unenägudest veel, kuid ma kahjuks ei mäleta neid üksikasjalikult ja nende põhimõte on ikkagi sama. I think you get it by now. Ma ei oska enam eriti midagi lisada, seega järgmise korrani!
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar