teisipäev, 15. august 2017

gar ba ge


Jõudsin täna koju. Internet jukerdab, sest mingi kõva torm oli olnud ja Telia pole ikka veel täpselt aru saanud, mis toimub. Ruuteriga nusberdamine ei teinud ka midagi paremaks. Loodan, et see postitus üldse jõuab kuidagi üles. Loodan, et internet on homme stabiilsem ka. Oeh.

Ma vist avastasin uue viisi oma ärevusega kaklemiseks. Nimelt veensin ma end nädal aega, et hängin sünnipäevale minemise asemel hoopis kodus (päris palju aitas ka haige olemine), aga viimasel hetkel pakkisin asjad kokku, ostsin piletid ning läksin. Ma ei jõudnud ärevaks minna. Oli ainult selline natuke hägune olemine. Nagu oleksin võõras kehas olnud ja vaadanud, kuidas mu kest asju teeb ja kõigega näiliselt nii hästi hakkama saab. See võis olla ka mingi ähmane "wow, ma olen elav inimene" realization. Ma ei tea, aga tundus kuidagi kehavälise kogemusena kogu see sünnipäev ja seal olemine. Mul oli täitsa tore ja hea meel, et läksin.

 Ma lugesin hamstrite ja hiirte kohta. Mingi osa minus tahab ikka veel omale ühe pisikese semu juurde võtta. Ma ei tohiks praegu. Pean ennem oma orava puuri korda tegema ja siis äkki. Hullult tahaks. Puur on isegi olemas. Samas pole mul kunagi üle kahe looma korraga olnud. Vaatame mis saab.

 Joonistasin eelmine nädal palju. Nii palju kui peavalu voodist välja lubas vähemalt. Maalisin ka natuke. Ma ei suuda siiani otsustada kas mu maal on lõpetatud või peaksin ma veel midagi juurde tegema. Võib-olla peaksin ma ikka midagi juurde tegema. Tädi soovitas raami panna ja siis vaadata mis tunne on. Ma ei teagi. Maybe? Vaatame mis saab.

 Tahaksin sel nädalal oma riideid korrastada. Paaril särgil on vaja teised nööbid ette õmmelda ja ühed püksid pean alt parajaks tegema. Siis julgen ehk hakata jälle teisi särke õmblema. Keldris koristades leidsin mõned ilusad kangad, millega tahaks hirmsasti midagi teha. Peaksingi mõnelt oma olemasolevalt särgilt lõike maha joonistama. Vaatame mis saab.

 Ühel päeval pean linna ka jõudma. Sihin kolmapäeva praegu. Tripin kangapoodi mööblikangast piiluma. Uurin, kust odavam diivanite kattematerjali osta oleks. Tahaksin selle juba hirmsasti tehtud saada. Elutoa üldpilt oleks juba parem. Siis oleks edasine juba palju lihtsam. Riiuli raamatute jaoks ostis ja värvis ema ka juba ära. Tahaks kogu selle nodi, mis seinas olema peaks, juba seina saada. Kõik tundub nii kaua aega võtvat. Muutun kärsituks.

 Ma ei tea oska nagu midagi enam rääkida ka. Tahan selle ruttu välja saada, seni kuni internet veel minuga on. Vaatab mis ma neljapäevaks ära olen teinud. Äkki pole siis nii nõme postitus.

 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar