teisipäev, 29. august 2017

meet Zeus






  Mõtlesin, et on ainuõige teile näidata milline Zeus on. Vähemalt seda kuidas ta oma puuris toimetab. Ta on päris hästi kohanenud. Ma arvan. Ma ei julenud enne nädala möödumist mingit huvitavamat kohta ta pildistamiseks valida, sest ma ei taha teda kohe esimesel nädalal hullult väntsutada. Las ta chillib ja eks ma kunagi hiljem teen temast veel kuskil pilti. Jõuab.

 Zeus on nii väike, et ta ei jõudnud mul olemas olnud jooksutatast liigutada. Ta on nii kerge ja pisike, et see lihtsalt ei hakanud liikuma. Kui ma tema üritamist nägin, siis hakkas mul kahju ja ma lasin ta puurist välja jooksma. Tegin oma kätest jooksuratta ja talle hirmsasti meeldis. Peale seda üritas ta end läbi puuri võrede närida, et jälle mu kätte jooksma saada. Täna ostsin siis uue jooksuratta. Algul kahtles ta selles, aga nüüd jookseb vudinal. Mul langes justkui kivi südamelt, kui nägin, et ta ikkagi oskab selle rattaga midagi teha (mul oli mingi moment, mil selles kahtlesin). Sööb ja joob ta ka väga tublilt. Toimetab nagu suur hamstripoiss juba.

 Bonni tundub iga päevaga rahulikumaks muutuvat. Ta tahab ikkagi Zeusi hullult vaadata ja nuusutada, aga mingid piirid sai paika pandud ja ta ei nuta enam väga kui pisikest ei näe. Ma arvan, et see on hea. Õnneks läheb rahulikumaks. Ma pole kindel kas mu orav üldse saab aru, et mingi loom juurde on tekkinud. Võib-olla teda lihtsalt ei huvita.

 See oli siis mu loomaaia update.

 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar