esmaspäev, 25. september 2017

5.08.17 00:51


 Kuulan praegu väga igatsevat muusikat ja vahatan jalgu. Ma oleks seda võinud ka päeval teha, aga kõik olid nii närvilised, et mu energia ja tahe asju teha lihtsalt kadusid. Ma pole jätkuvalt leidnud mingit head tehnikat enda maha rahustamiseks seoses ema sünnipäevapeoga. Ma püüan sellele lihtsalt mitte mõelda. 

 Joonistasin täna ühe näo. Kulutasin sellele mõnusalt aega. Polnud tükk aega nii harilikupliiatsiga joonistanud. Rahustav oli. Sain väiksemaid vigu kas kustutada või veidi ümber teha. Pastakaga joonistades muutub tehtud "viga" lihtsalt osaks pildil. Mul on vahel sellega raske leppida. Visioon ütleb üht, aga vastu vaatab nüüd midagi teistsugust. Variandid on minna sellega kaasa või visata see nurka ja alustada uuesti. Pole minu jaoks nii rahustav, aga mulle meeldib see stiil rohkem. Pean õppima end lõdvaks laskma ja mitte ainult joonistades.

 Mu näonahk on selle nädalaga sama paanikasse läinud kui mina. Punased vistrikud põskedel karjuvad ja valutavad. Sain neid täna natuke rohkem maha rahustada, aga punetus on ikka seal. Püüdsin nahaarstile ka aja saada, aga ta on kuni kaheksandani puhkusel. Frustreeriv. Nii kaua pean mingit uut kreemi ootama. Tahaks vähemalt ühe asja korda saada ja vahepeal tunduski, et mu nahk ei sõdi enam minuga. Eksisin kahjuks. Egas midagi. 

 Korjasin eile kuskilt mingi pissu külmetuse. Kurk oli hommikul valus ja kuiv. Päeva jooksul ilmus platsi ka tilkuv nina. Seda oli veel vaja... Nagu ilma selleta juba piisavalt asju ei toimuks. Praegu jääb üle ainult loota, et see külmetus on piisavalt pissu, et mul homme enamvähem okei olla oleks. Peale meega teed ja paratsetamooli on kurgus palju parem tunne. Nina veel tilgub, aga vast läheb paremaks. Ma loodan vähemalt. Oeh, ma nii loodan.

 Ma vist peaksin nüüd vahatamist jätkama. Uni hakkab peale vajuma. Kui ma täna ei lõpeta, siis unustan seda homme raudselt teha. Või ei jää mul selleks lihtsalt aega. Mõlemal juhul näeb üks pooleldi vahatatud jalg veider välja. Kuigi mul on alati võimalik öelda, et see on mu artistlik väljenduslaad ja selle taga on tugev sõnum. Alati on see võimalus. 

 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar