reede, 22. september 2017

unine pajatus



 Ma alustan sellest, et ärkasin täna kell 7 hommikul ja sõitsin varakult linna. Tagasi jõudsin poole üheksa aeg õhtul ja ma olen surmväsinud. Kirjutan praegu kuna tunneksin end hiljem halvasti kui seda ei teeks.

 Asju on juhtunud. Ma pole enam nii kindel kas need antidepressandid mulle sobivad. Need toimivad. Mu ärevus oli täiesti kontrolli all ja ma sain seltskonnas suhelda nagu normaalne inimene. Ma ei saanud isegi aru. Mulle pidi ütlema, et see juhtus. Pärast oli hullult hea tunne. Seest soe ja mõnus.

 Jõudis kätte aeg, mil pidin veerandilt tabletilt liikuma poole peale üle. Ootasin jälle, et õhtupoole on süda natuke paha, aga järgmine päev on jälle okei. Tuli välja, et eksisin. Ma tundsin end kohutavalt terve nädalavahetuse. Mu söögiisu lihtsalt haihtus, pea valutas, ajas iiveldama ja ma tundsin end nii nõrgana. Mu käed tundusid eriti kondised. Olin terve nädalavahetuse pikali voodis. Esmaspäeval otsustasin, et oleks targem tagasi veerandi tableti peale minna. Peale seda läks paremaks. Praegu olen täitsa elus. Ootan kannatamatult oma psühhiaatri aega, et arutada mis saab. Nüüd hakkab mulle juba tunduma, et mul läheb süda pahaks selle tabletiga juba täitsa lampi. Ma ei tea mis toimub.

 Remont toimub ka. Esiku lagi sai värvitud. Teeme nüüd seinad ühe halva valge kihiga üle ja paneme selle peale halli. Tundus kuidagi mõistlikum kui 50 kihti halli. Ma tahan juba riiulid üles saada, et saaks hoiukaste ostma minna. See tundub nii tore missioon olevat. Vahel imestan ise ka nende asjade üle, mis mind elevile ajavad.

 Keegi mu kunstinädala postitust mäletab? Rääkisin kuidas ma paari itaalia kunstikuga juttu tegin. Üks nendest kirjutab mulle ikka aegajalt. Tavaliselt superchill kunstijutt. Seekord tahab ta mind maalida. Kõlab nagu cool asi, aga siin on konks. Ta tahab aktimaali. So that's fun. Saatsin emale keset ta tööpäeva sõnumi "kuule üks itaalia kunstnik tahab mind oma aktimaali modelliks ja ma ilmselt nõustun. saad sa poest laktoosivaba piima tuua?". Ma ei hakka end tegelikult paljaks võtma. Ma saan aru küll, et kunst jne, aga mul on külm. Jääb ära. I don't know, make something up. Make my butt bigger. Don't draw my tail and forget my third nipple. Make me look human.

 Ma peaks rohkem raamatuid lugema. Peale oma viimast psühholoogia raamatut pole ma oma raamaturiiulist midagi sellist silmanud, mida hullult lugeda tahaks. Võtsin paar lühijuttude raamatut ette, et seda lugemise harjumust kuidagi omale jälle tekitama hakata, aga sellega läheb kaunis vaevaliselt. Loodan kuskilt mingit uut indu leida.

 Ma olen oma loomaaiaga nii rahul. Lõpuks on see sellises punktis, et ma saan selle keskel elamisest tunda rohkem rõõmu kui muret. Bonni on Zeusiga rahulikum, mis omakorda tähendab, et mu oravake on chillim. Bonni ja orav on ka koos hästi armsad. Ma ei saa veel aru kas mu orav tunnistab mu hamstrit kui teist elusolendit. Jätkan selle uurimist. Muidu on tore. Tuled koju ja kõik loomad on elevil. Nii armas.

 Sain täna teada, et catcall'ijad catcall'ivad ka siis kui kannad kahte suurt meestekampsunit. Ma vihkan elu. Good night!

 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar