teisipäev, 12. september 2017

another something


 Ma olen nii uskumatult väsinud. Mul oli tihe ja inimesterohke nädal ja ma ei suutnud täna midagi rääkida ega midagi teha. Lamasin voodis ja mängisin simsi. Nii surm oli olla. Siiani on tegelikult. Kõik mu lihased valutavad. Liiga palju igalpool käimist ja liiga vähe aega üksi olemiseks. Loodan, et homme suudan asjalikum olla.

 Käisin eelmine nädal arstide juures ja veetsin põhiliselt aega kodunt eemal. Avastasin enda jaoks uue galerii, mis mind naeratamas hoidis. Kui päris aus olla, siis tahaks tagasi minna, aga pileti hind on veits liiga rasvane, et iga nädal käima hakata. Tegemist oli Van Gogh ja Monet multimeedia näitusega, kus oli 360-kraadi su ümber ekraan, kus liikusid maalid ja taustaks mängis ilus muusika. See seletus ei suuda edasi anda kui ilus seal tegelikult oli. Olen rõõmus, et see üks kordki nähtud ja kogetud sai. See oli ilmselt mu nädala tipphetk ka.

 Käisin üle pika aja Jannuga ka jälle väljas ja oh boy mis seiklus see oli. Ma pole kunagi nii väljas käinud nii paljusid oma tuttavaid ühe õhtu jooksul näinud. Never. Vahel näen ehk üht tuttavat kuskil, aga 6 tuttavat ühe õhtu jooksul tundus kuidagi väga wild. Ma ei tea mis toimus. Paari inimest polnud aasta vähemalt näinud. Esimest korda üritati mulle läheneda pick-up line'iga: "Kus siin wc on?" See oli põnev. Kui härra oma seikluselt tagasi jõudis, siis tutvustas end ja tahtis hirmsasti jooki välja teha. Lisas ka, et leidis wc ilusti üles ja kõik läks hästi. Wonderful. Õhtu ise oli hirmus pikk. Tantsisin lihased valusaks (mis polnud raske, sest olen vormist väljas lol) ja naersin palju. Hullult tore oli. Loodaks teinekord sama cooli kogemust saada. Magama jõudsime natuke enne kuut hommikul ja pühapäev möödus vaikselt koju roomates.

 Loodan tuleva nädala jooksul oma toa korda saada, sest iga kord kui ma kuhugi lähen, lõppeb see kuidagi meeletu segadusega. Ilus oleks esiku lagi ka ära pesta ja värvida. Käisime emaga juba eelmine nädal ehituspoes möllamas ja ostsime riiulisüsteemid ära. Värvid on ka olemas. Tuleb lihtsalt tegutseda. Kuigi korter on praegu hirmus niiske ja ma ei kujuta ette kas see mõjutab kuidagi seda värvi ka... We shall see. Tahaksin veel vesivärvidega ka möllata see nädal. Tunnen, et peaksin.

 Mu karvastel lastel läheb hästi. Orav on oma uute puurikorrustega rahul ja vaatab vahepeal Zeusi rattas jooksmas. Zeus ei tea ikka kus ta on, mis ta on ja mis toimub, aga mul on kahtlane tunne, et ta hakkab aru saama kes mina olen. Võib-olla mulle ainult tundub. Who knows. Zeus on suurepärane. Panin ta majakesse täna puhast vatti ja mõtlesin, et ei hakka seda vana ära võtma. Kutt tiris selle vana vati ise oma majast välja. Nüüd ma tunnen, et ta mõistab minu segamini tuba oma puurist vaikselt hukka. Bonni on endiselt väga segaduses sellest mis asi Zeus on. Kui Zeus täna oma maja koristas, üritas Bonni läbi mu kirjutuslaua teda vaatama või nuusutama hüpata ja lõi oma pea ära so that's going great. Püüan teda õpetada, et ta ei hüppaks puuri poole, vaid istuks chillilt mu voodil ja vaataks. Eile läks sellega päris hästi, aga ta laulis terve see aeg. Tal on lihtsalt väga palju tundeid...

 Antidepressandid on veider kogemus. Ma olen seni ainult veerand tabletti võtnud ja mul on seda iiveldustunnet justkui juurde tulnud. Võtan natuke aega veel ilmselt veerand tabletti. Iseenesest peaksin see nädal juba poolele üle minema ja siis psühhiaatri õele rääkima kuidas end tunnen. Vaatan kuidas homme hommikul olla on.

 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar