neljapäev, 28. detsember 2017

jõul 2017


 Jõul oli. Mõtlesin, et ei hakka isegi väga palju seletama ja näitan lihtsalt mõndasid pilte, mille ema tegi. Arvestades seda kui palju kaameraklõpse käis, arvasin, et nende piltide korrastamine võtab terve päeva ja veel pool õhtustki, aga joppas.


 Meie tagasihoidlik kingikuhi, mille hulgas istusid ka kingitused väikestele sugulastele (ja meie loomadele loomulikult).


 Bonni oli väga huvitatud kõigest, mis kuuse all oli ja kohe kui oma kinki avama hakkasin, tuli ta mulle appi ja müras veel pärast tükk aega karbis olnud pehmenduseks pandud materjaliga.




 Sain lauvärve BH Cosmetics'ilt. Ülituus. Määrin kindlasti silmadele. Thanks, mom!




 Bonni sai mänguasju. Mängujänes jäi ühest oma kõrvast ja mõlemast silmast ilma juba esimesel õhtul. See meeldis Bonnile nii väga, et teda ei kottinud absoluutselt see nööri otsas olnud pall. Ma arvan, et ta ei mäletagi seda palli enam. 



 Mu närilised said snäkke. Kahest oli ainult üks üleval, nii et tema sai kuuse alla kinki nuuskima minna. Mul on karvane tunne, et pean hamstrile veel uue ratta ostma, nii et pisikesel tuleb veel uue aasta kingitus ka.


  Üldiselt oli õhtu mõnus. Lebotasime toidukoomas kägisedes ja vaatasime telekat. 25nda õhtul istusime sugulastega tädi pool. See on alati tore olnud. Loodan, et ka teil olid ilusad pühad.

 Ma pole veel päris kindel, kuidas jaanuaris postitusi tulema hakkab. Olen esimese nädala ilmselt täitsa eemal ning pole päris kindel kas ma jõuan 8ndal midagi kirjutada. Eks paistab. Lihtsalt väike heads up. Soovin seega kohe ilusat vana-aastalõppu ja kaunist uue algust!

 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar