pühapäev, 7. juuli 2013

i'm fine

 Eile käis ema külas. See oli taaskord sündmus. Alguses saime täitsa niisama lobiseda ja asju arutatud ning hiljem mõtlesime Lasname Centrumit vallutama minna, sest nii me veereme. Ma leidsin ühe poe, kus on odavaid küünelakke, mis mu meele rõõmsaks teevad. Nüüd tahaks ainult teada kui kaua need peal püsivad ja mis lugu nendega oleks. Värvivalik oli küll vaimustav. Lisaks sellele olid rimis müügil pimedas helendavad lakid. Ma küll ei ostnud neid, aga kiusatud oli ja on siiani. We'll see if I go back to get them. Bonni sai uue kaelarihma. Ta käis ka sellega siin ringi uhkeldamas. Poiss oleks omale justkui lipsu kaela saanud, sest nägi nii fancy välja.
 Ema läks koguni nii hoogu, et kokkas meile suppi ja kala. Vähemalt ei olnud me enam näljased. Oleme ise poes käimisega nii laisad või kitsid. Kohe kuidagi ei raatsi midagi osta. Käime kuus korra poes ja ostame kapi makarone täis and we're good to go. Or not really...
 Reede õhtul vist sai valmis tehtud ka blogi ehete jaoks. Nüüd pean hakkama sinna ainult postitusi tegema ja ilmselt seda ka reklaamima.
 Ja üks asi veel, mis mind nii hirmus õnnelikuks teeb. Ma sain lõpuks ometi siia ühe lõhnaküünla. Lõpuks. Ometi. Tegemist on Jyskist soetatud väikese mustikalõhnalise küünlaga, mis mu meele nii rõõmsaks teeb. See küünal on küll väike, aga ta on nii tore ja armas. Lõhnab meeletult hästi. Mulle sobib. Kusjuures pole mul õrna aimugi millal mulle küünlad nii südamelähedaseks muutusid. Õigupoolest tavalistest küünaldest ei suudaks ma vähem hoolidagi, aga lõhnaküünlad... need on mu armastused. Just a fun fact.
 Ma arvan, et ma tõmban nüüd otsad kokku. Oli tore. Varsti jälle.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar