esmaspäev, 1. juuli 2013

an update

 Külastasin täna oma Kuusalus asuvat kodukest. Ema oli mind eelneval päeval sinna sööma kutsunud ja see oli minu jaoks piisav põhjus end kell 7 üles peksta ja sõita poolteist tundi bussidega. Selles kodus söötis ema mu korralikult pannkooke ja maasikaid täis. Mingil hetkel ma jäin isegi pannkook hambus tukkuma. Pole selle hetke üle just kõige uhkem...
 Päeval jõudsin ma veel ka suure töö ehetevalmistamise vidinate tellimise näol ära teha. Tellitud vidinad peaksin ma nüüd tuleval nädalal kätte saama. Olen elevil. Juba praegu valminud asjadest jõuavad pildid ka sel nädalal siia ja ilmselt peaksin ma neid ka facebookis neid vaikselt reklaamima hakkama. Olen äraütlemata elevil ja näljane. Näljane, sest söögirahasid oleks juurde vaja ja just sellepärast ma loodangi, et need asjad müüma hakkavad. "Palun ostke, ma tahan süüa!" Parim lause millega müüa.
 Küünteblogisse ilmub ka postitus õigepea.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar