neljapäev, 10. oktoober 2013

I don't have the energy to pretend I like you today.

 Järjekordselt leian ma end enne arvutiõpetuse tundi blogimast. Ma olen selles blogi pidamise asjanduses liiga kehvaks jäänud. Alati peale pikemat vahet siia kirjutades tunnen ma ülimaid süümekaid. Kunagi kirjutasin ma iga päev.
 Igatahes. Viimati kirjutades oli reede ja ma olin koos Anna-Liisaga. Meil oli tore päev. Šoppasime end kosmeetikast ribadeks ja naersime ning hiljem koju jõudes sai kulutatud raha üle nutta. Jei?
 Laupäeval ma tõesti käisin Sakus Robini vanaema juures ja Robin tõesti mängis korstnapühkijat. Kuidagi kummaliselt võttis jalad värisema nähes teda seal üleval turnimas. Miat nägin ma muidugi ka. Mia rääkis mulle ääretult palju huvitavaid asju. Ta räägib juba nii palju ja täitsa korralikku juttu. Ja alati kui ma käin kellegi juures, kellel koerad on, hakkavad need koerad mind ahistama. Armastusega.
 (Vahepeal olen ma juba koju jõudnud.)
 Pühapäevast ei kujunenud sugugi mitte puhkepäev, vaid ma otsustasin minna Ilu Sõnum 2013-le. Ma ei tea täpselt kui kaua ma seal olin, aga mul oli huvitav. Nägin kuidas ühele naisele kulme näkku tätoveeriti ja sain tunda pidevat asjade pähe määrimist... ja rahapuudust. Ma soetasin endale sealt asju, mis olid reaalselt kõige odavamad. Ma tegin sellest kraamist pilti ka ja puha ning ma plaanin teha saadud kraamist eraldi postituse. Miks? Sest Bonni tahtis nende asjadega koos poseerida ja mul õnnestus temast teha kõige nunnum pilt üldse. Ma tean, et ma luban siin iga nädal suure suuga küünteblogi postitusi ka, aga ma ei jõua kuidagi nii kaugele. Mul on juba päris mitmest erinevast küüntedisainist pildid tehtud ja miski pole veel üles läinud. Nüüd tulevad veel Ilu Sõnumilt saadud lakid ka peale... oeh. Vähemalt kõik kooliga seonduv on mul kontrolli all. Jei?
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar