neljapäev, 17. oktoober 2013

my self-respect is gone

 Ma mõtlesin eile teha siia sellise deep shit postituse sellest kuidas ma tagasi Kuusallu kolisin ja jätsin seljataha oma linnakodu. Ma võin mainida, et mu silmist tibutas, Bonni ei saanud aru mis toimub ja ma võisin oksendada... aga võisin ka mitte nii et arvakem mida soovite. Juba nii vähese aja jooksul mil see "uudis" on väljas olnud olen juba märganud kuidas inimesed, kes mind õieti ei teagi... või õigemini üldse ei tea, tahavad sellest tekitada ilmatuma suure draama ja nuhkida välja nii palju kui võimalik. See on tobe. Milleks toppida oma nina kuhugi, kuhu sa seda toppima ei peaks?
 Igatahes, ma tahtsin teha selle deep shit postituse, aga kuna ma eriti ei viitsi ja ma tõmbasin just uue youcam'i, kuna vana versioon keeldus tööle minemast, siis ma mängisin sellega. Ma annan teile loa enda üle naerda. Enjoy!





balls to you

kui ask.fm-is küsimusi sadas


ema, mul on kollatõbi


ema helistas

ema ei jäänud vait


 Kui ma tahan, võib mul ka 2 lõuga olla ja ühe pildi peal tundub nagu mul oleks ainult 1 suur kulm. Vau, ma üllatan vahel ennastki...
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar