neljapäev, 31. oktoober 2013

mis asi on seebikas?

 Niisiis. Mu ema on sõltuvuses "Sajandi Armastusest" ja absoluutselt täiesti PEAB seda iga pühapäeva õhtu vaatama. Esimesel õhtul tagasi kodus otsustasin seda koos temaga vaadata (või õigupoolest olin ma liiga laisk, et toast lahkuda ja youtube'i maailma sukelduda) ja kõik tundus ääretult idiootne. Seal oli hulk fancydes riietes naisi, paar meest ja üks paar, kes tahtis koos olla, aga mingil põhjusel ei saanud ja siis oli veel see kiimas punapea... See oli täpselt sama, mis tavalised seebid, aga ajastu oli teine. Kõik seksisid kõigiga, dramaatilised pilguvahetused, lapsed sündisid, keegi üritas end ära tappa, keegi põletas happega teise tšiki nägu, sest tahtis ise ta mehega seksida... Tüüpiline seebikas.
 Kogu selle tralli juures oli kõige häirivam see, kui intensiivselt mu ema sellele jamale kaasa elas. Kõik need kohad, kus muusika pidi sinus šokeeritud emotsiooni tekitama, oli mu ema šokeeritud ja see kõik oli päris naeruväärne. Ma ei kujuta ette, kas on olemas keegi, kes on kõik need aastad elanud "Vapratele ja Ilusatele" kaasa? Nii palju kui mina olen seda juhtunud nägema on seal üks segaduses süütu tüdruk, kes ei tea kas ta saab mehele oma 'unistuste' mehele või mingile teisele võrgutajale, aga ta 'unistuste' mehe ümber tiirleb üks teine tšikk, kes ei ole süütu, ja siis see mees jookseb pidevalt ühe juurest teise juurde ja räägib mõlemale ilusaid sõnu. Kord abiellub ühega, kord teisega ja sel ei tundugi lõppu tulevat. JA SEE ON ALLES ÜKS SELLES SARJAS OLEV SUHTEDRAAMA! Kui ma hakkaks teistest rääkima, hakkaks mul paha.
 Kas need sarjad on realistlikud? Või on need nagu romantilised komöödiad, millest võib ainult unistada? Või on nende kallal veel eriti vaeva nähtud, et need tunduksid eriti tõetruud? Ma pole küll ühtegi seebikat jälginud ja peamiselt sellepärast, et teksti pealelugeja hääl on nii häiriv, aga ma lihtsalt ei suudaks. Miski seal toimuv ei tundu tõetruu mitte vähimalgi määral. See tundub lihtsalt nii tobe, et ühel nädalal avaldatakse ühele noormehele armastust, plaanitakse pulmi, mesinädalaid ja järgmisel võetakse ette juba järgmine, sest mingil veidral põhjusel see eelmine ei toiminud. Seebikates toimuvat petmist ei suuda ma vaadata. Õigupoolest ei suuda ma seda üheski filmis vaadata. Mul hakkavad emotsioonid selle koha pealt lihtsalt üle keema, ma tahan asju loopida, selle tüübi näo täis sõimata, sest tavaliselt on see teine inimene, keda petetakse, meeletult tore. Ma olen kindel, et see ongi nii tehtud just sellepärast, et vaatajas emotsiooni esile tuua, aga minu emotsioonid lähevad liiga üle käte ning ma lihtsalt ei suuda. Targem on mul sellistest filmidest/sarjadest eemale hoida, et oma väikseid närvikesi säästa. :)
 Ma pole kindel, mida ma selle kõigega öelda tahan. Well, ilmselt seda, et seebikad on minu arust äärmiselt tobedad ja tegevustikult väga ülepaisutatud. Vähemalt minu jaoks.
 Tahan siia lisada ka selle, et ma teenisin täna tõsiseid tüdruku-punkte, sest ma tegin täna omale soengu pähe! Lõpuks ometi leidsin ma viisi, kuidas omale väga lihtsalt krunn pähe keerata ilma, et ma peaksin kasutama sadat juuksenõela. Ma vihkan juuksenõelu.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar