laupäev, 5. aprill 2014

i got sick

 Ma tahan end kangesti inimesena tunda, seega pidasin vajalikuks kirjutada. Mul on kohutav päev olnud. Mul on olnud enamuse päevast 39 palavik, mis ei tahtnud kuidagi langeda. Mingil hetkel ta küll kukkus 38,5 peale, aga tunnikese pärast oli jälle 39,5.
 Mul pole vist kunagi nii halb olla olnud. Ma isegi ei tea kas ma tahan haiglasse minna või mitte, aga ma tahan sellest lahti saada. Perearsti keskusest osati öelda, et selline kõrge palavik võib kesta kuni 5 päeva jutti, mis pani mind tahtma aknast välja hüpata. Ma vist ei tahakski viite sellist päeva üle elada. Lõputuna näivad külmavärinad, kõik võimalikud valud ja lihtsalt kasutu teki all passimine. Mu selg on nii valus, kõik mu kondid on haiged. Teate kuidas mulle meeletult haiget teha? Silitage mu kätt. Ma olen päeva jooksul vist 2 korda püsti tulnud ja see on olnud kohutav kogemus. Misasi see on?! Mis mul viga on? Kas on võimalik, et sain mingi gripi sellelt naiselt, kes bussis mu kõrval hirmsasti aevastas ja köhis, või mis toimub? Ma vihkan ühistransporti.
 Kuna ma tegelikult ei tohiks energiat liigselt kulutada, siis pean ma selle siin lõpetama. Mul on hea meel selle viie minuti üle, mil ma selle siia kirjutada sain. Tunnen end natuke paremini ja praeguse seisuga peaks mu palavik olema 38,5 vist. Jälle. Aga igatahes parem kui 39,5. Loodan, et ma ei pea 5 päeva sellist põrgut taluma. Loodan, et keegi teist ei pea sama põrgut taluma.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar