teisipäev, 22. aprill 2014

meh? meh.

Trammid ja trammiteed on mind hirmutama hakanud. Peale seda nõmedat kõksu, mille buss sai, olen ma hakanud kartma tramme ja kesklinnas bussides sõitmist. Võinoh, kas just kartma, aga pelgama. See tundub nii tobe. See kõks polnud nii hull ka. Vähemalt ma ei mäleta, et see oleks nii hull olnud. See oleks saanud palju hullem olla. Ilmselt trammis olevatele inimestele see oligi hullem... Ometigi tulin ma esmaspäeval linna jõudes bussist välja värisevate jalgadega. Tobe. Nii tobe.
 Kärol, kuidas sul koolis läheb? - Sitaselt. Ma vean küll ilusti välja ja saan klassi lõpetatud, aga võib-olla mitte nii täiuslikult kui lootsin või tahtsin. Mul pole jällegi kedagi muud peale iseenda süüdistada, sest kõik muu on tore. Ja jällegi... kooliaasta pole veel läbi. Mul on veel kuu ja lõputu arv kordi mil hindeid parandada. I can still make shit look like diamonds. Kui ma muidugi viitsin ja suudan. Ma peaksin suutma. Mul on juba piisavalt asju järelevastamises järgi tehtud, et ma saan keskenduda matemaatikale, mis on mu põhiline murelaps. 4 tööd järgi teha. I'll be fine.
 Ma hakkasin head raamatut lugema. Hea raamat teeb mul olemise paremaks. Mulle meeldivad head raamatud. Mulle ei meeldi lugema hakates raamatus pettuda, sest siis pettun ma tükiks ajaks ja ma ei taha enam ühtegi raamatut kätte võtta. Ma ise hakkasin rohkem mõtlema selle üdini halva peategelase peale, kellest ma lugenud pole. Ma võiksin seda teha... aga hiljem. Ma praegu nagu ei taha. Või ei oska veel. Ma vajan mõtlemisruumi.
 Ma tahtsin midagi veel rääkida. Õigupoolest kirjutada, sest me ei räägi praegu sinuga näost näkku. Kui räägiks, siis ilmselt ma kokutaks natuke, katsuks palju oma juukseid ja üritaks elu eest näida elusana, näidates näost palju rohkem emotsioone kui vajalik oleks ja naerdes elavamalt kui ma seda tavaliselt teen. Sa näeksid kui kuradi veider ma olen. Ja muidugi sokutaks ma sinna vahele ka mingi imeliku nalja, millest sa aru ei saaks ja ma viskaks omale viit. Nii ma juba veeren. Mul on nii hea meel, et me praegu näost näkku ei räägi.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar