neljapäev, 17. aprill 2014

milline on õige neiu (not really a sarcasm edition?)

It's been a while. Ma kind of lubasin seda postitust juba tükk aega tagasi teha, aga mul ei olnud kohutavalt palju ideid. Täna hommikul ärgates järsku oli, so this is happening.

  • Elementaarne viisakus on romantika. - Ukse avamine tähendab automaatselt, et keegi üritab su südant võita... isegi kui sa seda inimest ei tea. Kui meessoost müüja sulle tere ütleb ja viisakalt naeratab, üritab ta sind juba sebida. Really?
  • Tissid välja ja perse uppi pildid. - "Oh my god my eyes are up here!"  Well, sul on nähtaval ainult üks silm, sest teine ei mahtunud kaadrisse kuna sa seadsid prioriteedid nõnda, et tagumik peale jääks. I mean... really?
  • "Mismõttes võta lihtsalt kompliment vastu?" - Sul on endast lisatud üle kahesaja pildi ja sa kirjutad neist igaühe alla, et oled kole. Kui keegi teeb komplimendi, siis ei suuda sa ainult sellega leppida ja alustad ägedat vaidlust saates lausa inimesi perse. Kui lõpuks ilmub platsi üks häbematu noormees kommentaariga "Sinna perse läheks küll", siis sa punastad ja lepid sellega. Really?????????
  • Mida rohkem seda uhkem. - Palju alusmeiki. Palju rohkem kui vaja läheks ja see on veel palju tumedam kui tegelikult peaks. Kust ma tean? Su kael ja käed on hoopis teist värvi. That's how i know.
  • "Ma olen paks." - See läheb tegelikult samasse lahtrisse kui komplimendist keeldumine, aga tundsin, et see on vaja eraldi välja tuua, sest seda ütlevad täiesti normaalse kehaehitusega neiud ja mul läheb sellest süda pahaks. Sellistega pole ka mõtet sel teemal vaidlema hakata, sest nad istuvad siis võimalikult kössi, et üles leida need rullid, mis neile muret teevad.
  • "I'm fine." - Keegi neiududest nagu ei armasta öelda kui neile midagi ei sobi. Ma tean, sest teen seda ka ise (mul endal näeb see välja umbes nii "Ei, kõik on hästi... lihtsalt blah-blah-blah"). Mõnikord ei suudeta viha/solvumist kohe sõnastada ja lajatatakse välja "I'm fine" kaart samal ajal seda paska seedida üritades, aga vahel lihtsalt jäädaksegi selle juurde ja siis on ikka kõik perses.
  • Kuulujutud on coolid. - Ma olen täiesti kursis, et nii tüdrukud kui ka poisid mõlemad räägivad suure suuga kuulujutte, aga minu arvates viivad tüdrukud selle täiesti uuele tasemele. See on võimas mis saab lõpuks jutust "Urmas sai kassipoja". "Urmas sai kassipoja selle Rita käest, sest ta meeldib Ritale ja Rita näitas talle veel muudki peale kassipoegade." Tegelikult sai Urmas lihtsalt kassipoja Rita isa käest. Punkt. 
  • Mega mälu. - Neiud mäletavad detailselt peaaegu kõike negatiivset, mis nendega kunagi juhtunud on. Eriti, kui see on seotud inimestega. "Ma käisin seal ja murdsin kontsa? What? Millal?" Aga kui asi puudutab inimest... "Sa puudutasid aasta tagasi, oktoobri kuus... vist 24-dal kuupäeval (kindlasti 24-dal kuupäeval) Mari tagumikku. Me olime koos Jaani, Kati, Mari ja Jukuga Kati maja ees ja Jaanil oli vaja vetsu minna. Mäletad?" Ma hämmastan end selle oskusega isegi. 
  • Riietepuudus. - Ma vingun isegi, et mul pole piisavalt riideid, kuigi tegelikuses ei mahu need mu kolme kappi äragi. Asi on lihtsalt selles, et ma ei oska kokku panna täpselt sellist outfitti, mida ma kanda tahan ja mu varuvariant on pesus ja siis mul polegi midagi kanda. Mõnikord oled sa lihtsalt väsinud oma riietest ja tahad midagi uut. 
  • Iga päeva jaoks oma outfit. - Väga ebapraktiline, kui mul pole just metsikut higistamisprobleemi või ma ei oska toitu suhu panna ja pillan selle oma riiete peale. Otsida igaks päevaks uued riided on nii uskumatult tülikas ja sellepärast jõuab kiiremini kohale ka 'mul-pole-midagi-selga-panna' kriis, sest sul polegi lõpuks midagi selga panna. Kõik on pesus peale ühte kandmist ja need samad riided lõhnavad ikka veel pesupulbri järgi. Like... really?
  • "Mul on depressioon/OCD jne." - Ei ole. Sa oled lihtsalt natuke kurb, sest see või teine asi läks täna nihu või see kutt hurtis sind. Sa pole kohe depressioonis. You'll be fine. 
I'm gonna stop now. Ma iseenesest võiksin jätkata, aga ma olen veidi ajahädas, seega lükkame seda nalja natuke edasi. 
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar