pühapäev, 13. juuli 2014

halp?

 Ma olen arvamusel, et mu blogi jälgivad võrdlemisi lahedad inimesed. Ma ei ütle seda sellepärast, et te mu blogi jälgite, vaid ma täiesti siiralt arvan seda (ma olen kõva stalker).
 Ma palusin ja anusin sünnipäevaks omale piletit kolmeks päevaks Lätti Salacgrivasse Positiivus festivalile. Ma ei suuda kirjeldada õnne ja rõõmu kui ma selle pileti ka kätte sain. Olime sõbrannaga kokku leppinud, et lähme koos and it's gonna be so awesome. Meil oli juba märtsis kokku lepitud transport ja kogu kupatus.
 Nädal tagasi hüppas transport alt ära. Lahe eks? Nüüd paistab, et ka mu sõbranna ei saa enam tulla. Veel lahedam. Ja kuna mu blogi jälgivad nii lahedad inimesed, siis mõtlesin küsida - kas keegi teist on äkki minemas Positiivusele ja omab autos üht vaba kohta? Te oleksite reaalselt mu päiksekiir, sest ma olen nii pikalt siin mustas augus sipelnud ja üritanud elueest leida mingit viisi sinna jõuda. Seni pole mul ilmselgelt edu olnud. Lihtsalt stress on mind oma koledasse lapitekki mässinud ja ma pole suutnud sealt välja sipelda. So... Can you help me, maybe? We could hang out n stuff. Jama oleks sünnipäevakink sedasi raisku lasta.
 Juhul kui kuulete festivalist täiesti esimest korda (milles ma natuke kahtlen, sest te olete päris lahedad), siis klikkige SIIA ja saate sellest rohkem aimu. Muidugi võiksin ma siin ise sellest rääkida, sest ma olen absoluutselt igale tuttavale seda üritust promonod lootuses, et ehk ei pea ma seal üksi konutama, aga ma kardan, et jätaksin mõned teie jaoks tähtsad kohad vahele. So just click the link.
 Thank you, come again.

2 kommentaari: