esmaspäev, 7. juuli 2014

naq täiega ilublogija: peakarvade hooldus/talitsemine

  Kuna absoluutselt mitte keegi seda ei küsinud, siis mõtlesin ma rääkida sellest, kuidas ma oma peakarvu hooldan/talitsen/talun.
 Pesen pead üle päeva mingi niisutava šampooniga, sest kellele ei meeldiks niisutatud peakarvad. Aegajalt kasutan ka maski, sest mu peakarvadele meeldivad maskeraadid ja karnevalid. Peale pesu kannan ma peakarvadesse küllaltki ülehinnatud makadaamia õli (seda), kui mul meeles on muidugi... Ma arvan, et see teeb mu peakarvad pehmemaks. Ma kulutasin selle peale raha, nii et kole nigel oleks nüüd väita, et see ei aitagi. Aitab küll! Ma arvan.
 Kui ma mingil põhjusel ei taha peakarvu pesta või ei jõua või need näevad lihtsalt kole kurvad välja, siis kasutan ma kuivšampooni. Kasutan seda Batiste oma, sest seda promoti kõvasti ja ma ei usalda teisi. See on toimiv asi. Mulle meeldib. Mulle ei meeldi ainult see lillelõhnaline versioon. Ma ei suuda seda absoluutselt taluda, aga kuna see oli kõik, mis viimane kord müügis oli, siis pidin selle kurva näoga ostma. Endale meeldib rohkem see.
 Peakarvu ma väga ei kammi. Kui need väga sassi lähevad, siis eiran ma probleemi ja sõlmin nad ebamäärasesse palli pea peale ja ei tegele sellega enne järgmist pesu. Jah, selleks ajaks on asi kordades hullem ja ma pean võib-olla kannatlikuma inimese oma karvu kammima kutsuma, aga mis seals ikka. Ebamäärasesse palli keeran ma oma peakarvad ka siis kui ma lihtsalt neid igalpool tilbendamas näha ei taha või kui mu peakarvad tol päeval piisavalt majesteetlikud välja ei näe.

soeng nimega Ebamäärane Karvapall
 Kuna mu peakarvad on saavutanud muljetavaldava pikkuse, mis on täpselt piisav selleks, et nad märja peaga magama minnes hommikuks ilusa (või enamvähem) kuju võtavad, siis ei pea ma neid ei sirgendama ega koolutama. Samuti ei föönita ma oma peakarvu. Ma lasen neil enamvähem oma asja ajada ja loodan, et see kohutav pole (aga kui on siis tuleb appi Ebamäärane Karvapall).

mu majesteetlik lakk oma asja ajamas
Ma ei ole väga pikalt juuksuris käinud. Viimati lõikasin peakarvu ise 2012 aasta jaanuari lõpus. Küllaltki palju lõikasin maha. Mulle ei sobi lühemad peakarvad. Nad hakkavad imelikke asju tegema ja ma pean võtma välja sirgendajad ja muu kuumeneva juusteelektroonika. Mulle ei meeldi ja ma ei viitsi jamada. Mul on pikema lakaga kergem.
 Enne magama minekut punun ma peakarvad patsidesse ja hommikul on nad pehmed ja meeldivad ning mingi soengulaadne asi on ka olemas.
 Rohkem ma vist midagi ei teegi. Oli põnev? Mind inspireeris vikipeedias peakarvadest rääkiv leht, milleni jõuate klikkides siia. Edu oma peakarvade talitsemisel!
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar