reede, 4. juuli 2014

"Ma tahan temaga käia, sest tal on sixpack."

 Ma olen mitu korda seda postitust alustanud mingi rõve pika sissejuhatuse ja jamaga, aga see tundus paras saast olevat. Otsustasin siis teha seda lihtsamalt.
 Ma leian, et inimesega ainult tema välimuse pärast koos olla on kohutavalt rumal. Kohe räägin miks.

  • Inimesed vananevad ja taoline välimus ei püsi iial. - Kui inimesel midagi peale oma kauni kesta pakkuda pole, siis pole temast vana ja kortsulisena enam midagi tahta.
  • Kaunis muutub igavaks. - Kaua sa ikka teda vahtida viitsid. Ei, nagu ausalt. Mitte kuidagi romantilist läilat moodi, et "kui ma saaksin, siis vaatasin teda terve igaviku, sest ta silmad on nagu otsatu ookean ja sixpack nagu kaljusein", vaid nagu päriselt. Kui te ei klapi omavahel mingil seesmisel tasandil ja sa ei jaksa tema muskleid enam imetleda, siis ongi ju kök-mök.
  • Ta on ilus õelutseja. - Ta on niiiiiiiiiiii kuradi kaunis, aga nii kuradi matslik, rumal ja üdini ebaviisakas. Ja siis te olete koos suhtes ning sa kuulutad kõigile milline bitch ja värdjas ta ikka on, et nii käitub. Mida sa temaga koos üldse teed????? "Ma armastan teda seni kuni ta suu kinni hoiab." ?????????????????? kas sa mõtlesid "tema kesta"???
Ma olen natuke endast väljas, sest comeback'i on teinud härrad, kes "upuvad mu silmadesse" ja ei üritagi aru saada sellest, mida ma räägin ja öelda tahan. Ma olen inimene. Mul on unistused, probleemid ja mingi elulaadne asi. Ma olen rohkemat kui mu kest. 
 Kell on... hilja.
 Thank you, come again.

*kasutasin pealkirjas sõna "käia", sest see on minu jaoks sama naeruväärne väljend kui kogu see teema

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar