laupäev, 4. aprill 2015

kuidas ma oma emotsioonidega tegelen... apparently

 Ma olen avastanud aja jooksul, et ma kütan kõige paremaid nalju, kui ma olen slightly pissed off. Mitte "ma hakkan kohe nutma ja/või viskan sind millagagi" pissed off, aga selline "tra ma olen nii done selle situatsiooni/inimesega" pissed off. Ja kusjuures tegu pole enam niivõrd halbade naljadega. Inimesed naeravad ja ma ei pea endale ise viit viskama, teised viskavad mulle viit. Imeline!
 Ainus probleem on nüüd sellega see, et ma pole sellises olekus väga tihti. Ma lähen kas nullist sajani väga kiirelt ja tahan sind tooliga näkku lüüa või poetan "meh" ja toimetan tundetult edasi. See vahepealne ala on aga täielik kullaauk. Ma muutun nii vaimukaks, et ma ei tunne end enam ära. Jah, ma olen samal ajal ka pahane, aga las see olla. Mul on vaja rohkem, et keegi tolbakas mind askis selgitusteta järjepidevalt ülbeks kutsuks ja üleüldse rohkem sitaks segaduses inimesi mu ellu. Palun! Ma olen nendega nii done ja see on nii hea. Nagu jesss, pliis vingu mu kallal ja siis aja oma jutu point jumalast sassi ja satu sellest ise ka sitaks segadusse, aga püüa nagu ise seda ikka varjata n shit! Ma vajan seda oma ellu! Samamoodi ka neid tšikke, kes toa teisest otsast sind oma sõbrannaga vaatavad ja naeravad iga su fucking liigutuse üle ja siis kuidagi ikka ei näe sinu saadetud lowkey keskmisi sõrmi. THIS IS MY JAM! See on mu fucking materjal naljadeks, sest ma saan aru millised idioodid kõik on omg ma tegin täiega nalja praegu HIGH5 i love you guys pls don't leave
 Asja tegelikkus on see, et ma ei suuda leppida faktiga, et ma olen lihtsalt vihane ja minu viha väljendub naljades. Samamoodi toodan ma ka imelikke nalju, mida on kõigil ebamugav kuulata, nuttes. I've done that. I made a dickjoke once while I was crying. It was great. The joke I mean. Dick... not that great. Ma olen kohutav...
 Ükskord kõrge palavikuga voodis olles roast'isin ma oma vanemaid. Isa arust polnud vaimukas, ema arvas, et ma olen palavikku alandavatest tablettidest pilves. Ma mäletan, et paari päeva pärast olin ma kutsutud kellegi sõbranna sünnipäevale, aga olin hoopis 39 kraadise palavikuga voodis. Olin piisavalt pahane, et vanemate kohta halbu nalju kütta. Olen tegelikult päris uhke, et suremise kõrvalt selleks veel energiat leidsin. Hea töö, Kärol.
 Psühholoogil käies olen ma nii palju vesistama hakkamise äärel veidraid nalju teinud või viimane kord siis kui me stressist rääkisime. Ma olin nii paljude asjade pärast niivõrd närvis ja lihtsalt naljatasin kõige veidramate asjadega. Psühholoog naeris. Võib-olla naeris selle üle kui kohutavalt ma oma emotsioonidega toime üritan tulla, aga võib-olla oligi hea nali. Oleks võinud üle küsida ja siis kirja panna.
 Üks asjadest, mille pärast ma viimasel ajal pissed off olnud olen, on mu blogi kujundus. Selle kallal on nii palju vingumist olnud ja ma tahtsin selle tegelikult juba blogi sünnipäevaks ära muuta, aga läks teisiti. Võtsin selle nüüd hiljuti ette ja surin. Kui sellega juba jamada, siis tahaks midagi cooli ja teistsugust, aga asjade leidmine ja tegemine on nii keeruline ja aeganõudev, et ma lagunen selle protsessi saatel koost mitmeid kordi. Kuna ma olen võimekas noor neiu, siis ühel hetkel saan ma selle ikkagi tehtud, aga andke mulle veidi aega juurde ja ärge pahandage. Mul läheb ilmselt natuke kauem, kuna ma kirjutan oma nalju üles. 
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar