kolmapäev, 8. aprill 2015

Lapsed ja mina

 

Mina, Kärol, ei satu väikelastest vaimustusse. Wow. Okay. Istume nüüd rahulikult ja räägime sellest.
 Tädi poja naine tõi mõni aeg tagasi ilmale väikse beebi ja ta on kuuldavasti väga armas ja mu ema on temast vaimustuses. Kõik on vaimustuses. Väikeseid inimesi peetakse üldiselt nunnudeks ju. Well, minu jaoks on nad nunnud siis kui nad magavad või istuvad oma vanemate süles ja naeratavad vaikselt. Nunnu. Kui neid mulle sülle topitakse, siis pole enam nii nunnu. Miks antakse mulle sülle see väike inimene, kelle pärast 9 kuu vältel on nii palju kannatatud valusid ja... asju??? MA VÕIN SELLE MAHA PILLATA!!! KAS TE OLETE NÄINUD MILLISED NUUDLID MU KÄED ON?!?! MA PILLASIN TÄNA TASSI LAUALE NII, ET SELLE SANG MURDUS KÜLJEST JA PUHTAST VIHAST VISKASIN MA KAHVLI SEINA. MA EI ANNAKS ENDALE PISIKEST LAST SÜLLE. (no but ärge mu emale sellest kahvli-intsidendist rääkige)
 Kuigi ma mingil põhjusel vist ikkagi meeldin lastele, ei satu ma neist ise vaimustusse.  See on uskumatu, aga mulle on külas käies antud sülle rohkem lapsi kui lemmikloomi. Te ei anna mulle oma kassi sülle, AGA 2 NÄDALAT TAGASI SÜNDINUD LAPS... SURE THING! PALUN VÄGA! PALUN HOIA MEIE ARMASTUSE VILJA, MIS FUCKING 9 KUUD OMA EMA SEES VALMIS! Ma kardan lapsi katki teha. That is all. Also mulle ei meeldi ükskõik mis mõõdus võõraid inimesi oma süles hoida. Also viimane laps, kes mu süles oli, kiskus mu juukseid ja karjus mulle näkku. Võluv väike... tegelane.
 Funny story: ma olen lapsehoidja olnud. Hoidsin terve suve oma eksi väikest kahe aastast õde. Bondisime lõpuks kõvasti. Ta küsivat siiani tädi Käroli järgi. See on cool. Võib-olla on mul lihtsalt rohkem aega lastega vaja? Ja võib-olla mitte nendega, kes on alles paar nädalat või kuud vanad. Kindlasti ei julge ma neid süles hoida. Kindasti ei suuda ma nendega hakkama saada. Nad võivad mu sõrmest kinni hoida, aga igaüks oma istumisalusel eksole.
 Ja äkki teeks nii, et värsked lapsevanemad ei anna oma võsukesi sülle neile, kes seisavad toa vastasnurgas ja püüavad elueest teha nägu, et neil on telefonis palju tähtsamaid asju teha. Need nurgas seisvad inimesed pole ilmselt huvitatud teie võsukese hoidmisest. Ma jätan selle lõbu neile, kes seda päriselt ka tahavad. Rohkem beebit neile! Go nuts! Ja kui beebi hakkab ise täiest kõrist nutma, kui te mulle lähenete, siis äkki sellepärast, et mu selja taga seisab saatan. Vahest poleks arukas seda last mulle siis anda. Beebid tunnetavat tumedaid jõude...n stuff. Kui laps kasvab, siis võin talle näidata internetist kasse. It's all good!
 Also. Ma olen saanud huvitavaid reaktsioone, kui olen öelnud, et mulle ei meeldi väikelapsed nii väga:
"Mis mõttes?! Nad on ju nii nunnud!?!!" - Nope, don't see it. They're bald.
"Aga vaata kui pisikesed nende käed on!!! Nii nunnu ju!" - Meh.
"Vaata kui pisikesed nad on!!!" - Nii?
"Kas sa ei taha siis emaks saada?" - Hetkel? Ei.
"Kuidas nad saavad sulle mitte meeldida?! Mis sul viga on?"  - Mul pole midagi viga, ma lihtsalt eelistan loomi.
 Kusjuures ma olen täiesti kindel, et oma last taluksin ma paremini, aga selleni on ju veel kõvasti aega. Võib-olla muutun ma üldse selle ajaga laste suhtes... paremaks ja nunnutavamaks. Võimalik.
 Thank you, come again.

1 kommentaar:

  1. Ma täiesti mõistan. Mulle ei meeldi ka lapsed. Ma võiks arvatavasti kirjutada terve raamatu põhjustest, miks mulle ei meeldi lapsed ja olen ka arvamusel, et oma kunagisi lapsi taluksin ma ehk paremini, kuna paremal üritamisel on neid võimalik ise vorpida meeldivateks pisi-inimesteks. :P

    VastaKustuta