neljapäev, 30. oktoober 2014

behind the scenes of: how to be a HIGHfashionblogger? / stupid jokes

 



 Pildimaterjali telgitagustest pole seekord väga palju. Seda ilmselt sellepärast, et ILGELT KÜLM OLI ja keegi ei lähe külma kätte niisama pulli pärast jamama. Ainsad errorid olidki need, kui Bonni jooksu pistis ja ei tahtnud kannatlikult paigal istuda. Ei saa üldse pahaks panna, kui ta ees terve suur kaevamispind laius. Lisaks sellele külmetasid mu fotograafi, Liisa, sõrmed koledasti. Aitäh, Liisa, et sa üldse viitsisid minuga läbi metsa karjääri tammuda ja külmetada. :)
 Kui ma suvel tööl istusin ja omaette fashionbloggeri postituste jaoks ideid brainstormisin, siis tuli mul esimesena idee teha teistsugune highfashionblogger. The #420blazeit kind. See on mul siiamaani listis ja ma mõtlen siiani kuidas täpselt seda teostada võiks so you can wait for that. Highfashioni kõrgustes tegemise idee peale tuli tegelikult Jannu. Tundus olevat piisavalt halb nali, seega tegin ma selle ära. Kui keegi reaalset kõrgmoodi ootas, siis sai vist natuke vastu vahtimist, aga mine tea, võib-olla teen ma omale kunagi paberist riided ja lähen jälle pildistama... mäe otsa. Ma ei välista midagi.
 Miks sa moeblogi ei pea? Sest see oleks minu jaoks igav. Mulle ei meeldi endale selliseid piiranguid seada ja kui aus olla, siis ei oska ma üldse kuhugi oma blogi lahterdada. Elustiili blogi see nagu ei paista olevat, sest olen aru saanud, et need sisaldavad enamasti "käisin seal ja tegin seda"-juttu ja mina pigem mõtisklen ning kirjutan endale märkmeid. Jah, vahel viskan sisse paar naljatlevat fashionbloggeri pildiseeriat ja räägin mis mul seljas on nagu oleks real deal moeblogija, aga selleks pean ma ka seda läbi mingi halva nalja tegema, et mul huvitav oleks. Sedasi ma saan ja ilmselt ainult sedasi, sest muidu on awkward ja võõras. Õigupoolest on alati awkward ja võõras, kui keegi sind pildistab, aga mulle meeldivad halvad naljad niivõrd palju, et kannatan ära (+ mul on coolid fotograafid).
 Millal järgmine fashionbloggeri postitus tuleb? Ma ei tea. Ma ei planeeri neid ajaliselt ette ja otsustan pildistama minna siis kui päev õige tundub või tuju tuleb... või kui fotograaf võtta on. Nüüd kui teistel kool on, siis tuleb ilmselt mõnevõrra rohkem planeerida, ilma ja valgust jälgida, aga korraldab vast ära. Ehk leiab kuskilt isegi seesruumi, kus neid teha. Who knows?!
 Kauaks sul ideid veel on?/ Kui kaua sa neid veel teed? Ideid pudeneb alati. Suvisest brainstormimisest on mul veel küllaltki mahukas nimekiri ja aegajalt saab seda ka täiendada, nii et ideede jätkumise pärast ma ei muretseks. Ma muretseks hoopis sellepärast, et ma tüdinen võib-olla mingi hetk ära või ei viitsi enam mu sõbrannad neid lolle pilte teha või ei viitsi mina enam oma unicorn onesiet esinduslikema riiete vastu vahetada. Kui aus olla, siis veedan ma enamuse oma ajast kas dressipükstes ja lohvakas t-särgis või oma unicorn onesies ning taoline moeblogi jookseks päris kiirelt karile ma arvan. Seda enam kui ma seda ise enam teha ei tahaks. Seega ma ei piira end. Postitan mida tahan, millal tahan ja kuidas parasjagu tahan. Eelkõige endale kirjutades võib sellist luksust lubada. :)
 Kui kellelgi veel mingeid küsimusi juhtub olema, siis võib kommentaariumis lolliks minna või vallutada mu ask.fm-i. Vastan sama viisakalt kui küsitakse. :)
 Loodan, et kompenseerisin piltide puuduse vähe asjalikuma mölaga.
 Thank you, come again

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar