neljapäev, 12. aprill 2012

Lately I'm finding myself constantly missing you.


sest ma olen vist ainus, kes mind kallistaks
Jõudsin kooli, olin koolis, ei läind kellelegi kallale, tegin hindelisi töid ja jäin seal ellu. Koolipäev on seega lühidalt kokkuvõetud.
 Hiljem tuli Jannu siia. Olime tublid neiud ja leidsime üles selle kuulsa lukujubina, mida just vaja oli. Paari minutiga oli see ka ukse külge paigaldatud. Võtme otsimine venis pikale. Võin kohe öelda, et võtit me ei leidnud, aga leidsime sellele suurepärase asenduse. Well, momendil pole enam asendust vaja, sest ma sain selle võtme ka lõppudelõpuks... Jei.
 Ootan. Homset. Väga.
 Ja ema ütles just, et ta tahab mu psühholoogi juurde saata. Hea otsus, ema. Väga hea.
 Täna lähen nagu päriselt päriselt vara tuttu ära, nii et tsau ja...
 thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar