esmaspäev, 18. juuni 2012

AND I KEEEP BLEEDING, I KEEP, KEEP BLEEDING AND.... yeah.


if you know what i mean...


 Tänane oli enamvähem jama. Hommik algas kohutava enesetundega, aga ma vedasin end ikka kooli neid katseid tegema. Basically, kõik ütles mulle, et ma ei läheks. Mõistus, enesetunne... basically kõik. Ma läksin ikkagi. Katsed kui sellised olid naljanumber. Nii lihtsaid matemaatika ülesandeid pole me kunagi tunnis ka teinud ja eesti keel - are you fucking kidding me? Lihtsalt nali, nali, nali. 
 Hiljem sain veel Jannuga kokku. Juutustasime seni, kuni vihm meid lahutas. Homme jälle.
 Veel hiljem nägin korra veel ühte semu, kes mu meigikoti mulle tagastas. Ütleme nii, et mul oli oma kolaga pisaraterohke taaskohtumine. Rõõmupisarate siis ikka. 
 Homseks on hullud plaanid. Ootan huviga. Mõtlesime teha tšikkidega väikese istumise. Rahuliku. Vist. :):):)
 Kuna ma pean nüüd oma väikest oravat valvama ja aktiivne skaiper olema, siis:
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar