neljapäev, 21. juuni 2012

sündmused

 Napoleon Dynamite - the coolest guy ever.
 Eile (19.06) kohtusin päeval Jannuga. Tegin neiule küüned, tegin endale küüned ja siis pmts läks edasi 'blabla'. Siis muutusid järsku meie õhtused plaanid. Täiesti täielikult, aga meil õnnestus asi siiski kuidagi lõpuks toimima saada. Krahmasime oma varanduse minu tuppa ja lukustasime ukse, kedagi sisse ei lasknud. Õhtu jooksul hävitasime suurema osa aardest. Fun, fun, fun. Õhtu üks põhilisi lugusid oli "Roxanne" ilmselgetel põhjustel. Chatroulette jäi küll seekord lahjaks, aga seal tuli moe pärast ikka natuke istuda. Jaaaa siiiiiis vist juhtus veel igasugu asju... vist.
 Hommik oli mingi aeg hirmus naljakas. Kui Jannu oli minemas, tuli Robin siia. Kuidagi jube äkki läks kiireks. Tuli teha soengud, meigid, osta lilled, viisakad riided selga ja pmts kohe uksest välja joosta. Mul kind of vedas lillepoes. Üks asi on see, et ma sain ilusad lilled, teine see, et mul õnnestus seal ka tuttavaid näha, kes mu lõpuks kooli juurde ära viisid. Väga viis oli, väga hästi läks, vedas meeletult tegelikult.
 Aktus oli uhkem kui meie oma. Orkestriga ja puha. Sain istuda saalis täiesti võõraste inimeste kõrval, kes vaatasid mind aegajalt nagu pommipanijat. Natuke kahju oli, et ma päris omasid üles ei leidnud. Agajah, iseenesest oli aktus armas. Enda aktuse ajal võitlesin pisaratega nii kuidas jaksasin, aga sel aktusel lubasin endal natuke vesistada ka. Mind vaadati nagu ma paigaldaks pommi.
 Kui mindi välja pildistama ja lilli jagama, siis ei leidnud ma alguses kedagi üles, keda ma otsisin. Täielik kaos oli. Õnneks sain siiski mõneaja pärast oma lilled jaotatud (see kõlab nagu neid oleks jube palju olnud - ei olnud tegelikult). Jällegi olid pildistamised ja asjad. Väga nunnu. Ja jällllllegi on mul lõpetajate üle väga hea meel, et nad kõik olid nii tublid ja... lõpetasid (ma tean, olen täielik sõnasepp).
 Homme, või kella järgi juba täna, lähen emaga linna telefoni ostma. Vaatab, mis saab. Tõotab huvitav seiklus tulla.
 Mu jaanipäeva plaanid? Kaberneemes.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar