kolmapäev, 13. juuni 2012

böö

tibu



ja kell sai 5
 Täna hommikul oli äratus kell 4, sest see tundub ju füüsika eksamiks õppimiseks perfektne aeg olevat. -.-
 Ärkasin uuesti kell 13 midagimidagi. Tuulasin külmkapi läbi ja ükskõik kuidas ma ka ei otsinud, süüa polnud. Käisin siis läbi poest ja raamatukogust. Üritasin leida raamatupoes pooleli jäänud raamatut, aga seda polnud. Võtsin siis sama autori teise raamatu. Tahan mõlemad kindlasti läbi lugeda.
 Nüüd olen terve päeva koristanud ja asju, töölehti ja kõike, mis pähe tuleb, sorteerinud ja ära visanud. Hullumaja on siin. Kõik kohad on mingit nodi täis. Kusjuures vahetevahel tunnen mina end siin selle emana, kes käsib lastel tube koristada. Tjah.
 Homme on viimane eksam. Teen siin eelmiste aastate eksameid ja hakkan varsti pitsasaiu sööma. Kusjuures, mu kleit pole ikka veel valmis. :D Reedel on juba lõpetamine ka. Jube kiiresti on aeg läinud (nüüd tuleb see ma-alles-läksin-esimesse-klassi-heietamine).
 Aga ma lähen teen nüüd asju edasi.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar