reede, 1. juuni 2012

hello june!

päris oknorm ilm või mis?
 Terve päeva istusin eesti keele konsultatsioonis. Tegelikult oli meeldiv, sest õpetaja tuju oli selline mõnus. Tegime ülesandeid ja oli niisama rahulik. Hiljem tassisime juba lauad ja toolid eksamiruumi. Veidi kõhe oli. Raske seletada.
 Peale kooli käis veel semu korraks minu pool. Üsnapea jäin üksi ja sain kõne emalt. "Kuule, kas sa saad Kaberlasse tulla? Teeme grillli ja..." Rohkem polnud vaja. Pakkisin suht kiirelt asjad kokku, koristasin natuke oma paberimajandust ja käisin poest läbi. Juba olingi bussi peal. Kuna YOLO oli seal hull teema, siis ma pean vajalikuks öelda, et YOLO on kõige lollim põhjendus üldse. Ükskõik millele, ükskõik millal, aga see on jube loll asi. No nüüd on see vähemalt selgeks tehtud.
 Nii hea oli Kaberlasse jõuda. Siin on alati nii hea. Kaks pontut tervitasid nii elavalt ja üldse kuidagi väga oodatud tunne oli. Väga, väga mõnus igatahes. Kuna ma olin nii, nii näljane, siis läks suht kiirelt grillimiseks. Väga hea söök oli. Kõht on siiani jube täis.
 Homme olen ma täitesti üksi majas. Ilmselt õpin eksamiks. Küll ma leiutan. Loodaks, et päike tuleb välja, siis saaks veits jumet juurde. Oeh, jumet oleks vaja. Näen praegu suht surnud välja. :) Ilmateadet vaadates küll kuskilt päikest ei paista kahjuks. :(
 Jõhker unekas on praegu, nii et äkki veeren täna juba varakult linade vahele. We'll see.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar