neljapäev, 7. juuni 2012

no ei meeldi see värk noh,

laama



nalitasime veits

 Mu klaviatuuri enter ei taha töötada. Kui te ainult näeksite kuidas ma praegu enterit olen kasutanud. Klahvi kate (or smth) on pealt ära võetud ja pmts orgiga vajutades. No vähemalt leiutan.
 Koolis oli nunnum kui eile. Nägin Robinit. Selle üle oli ikka jõle hea meel. No ja siis matemaatika konsultatsioon. Hm. On hämmastav kui palju on seal võimalik kõrvaliste asjadega tegeleda. Hämmastav! Ühel hetkel pidin terve ülesande lihtsalt uuesti tegema, sest tegin kohe alguses ühe lolli vea. Tunne oli selline, et asjad lendavad ühel hetkel aknast välja. Sõbralik ühesõnaga. :) Koolis olin ma jälle seni, kuni välja peksti.
 Koolist sain alevisse autoga .Vedas. Chillisime Noraga õues ja mingil hetkel saime Triinu juurde minna. Väga kahtlased tüdrukutejutud hakkasid liikuma. Las see jääda nii. Üritasime õppida ka. Küll minimaalselt, aga ikkagi.
 Praegu asun kodus. Üritan eksamivihikuga semmida. Ei suju. Väga complicated värk on. Eelmise aasta eksam ajab nutma. No tõesti ei taha läbi kukkuda. See veel puuduks.
 Pildid on ka veits toored a saame praegu vast hakkama.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar