esmaspäev, 13. mai 2013

mu nädalavahetus








that's why they want me to sell their stuff




meie armas seltskond



 Laupäeval käisin ma Nora sünnipäeval, mis oli igati tore. No come on, meil oli batuut ja lademetes süüa. If that doesn't mean good time, then I don't know what will. Inimesed olid toredad ja ilm oli meie vastu lahke. Sain süüa armastatud grill-liha ja veeta aega toredas seltskonnas. Mida veel tahta. Täna korrastasin selle sündmuse pilte ja saatsin neid teistele külalistele ja kohe kerge muie ilmus suule. No tõesti oli väga tore. And dat food!
 Eile kolisin. Well, kolisin ja käisin Noraga KUMUs, kus me väga palju huvitavaid asju nägime. Mul oli ääretult hea meel üle pika aja jälle seal uudistamas käia. Lemmik näitus oli ilmselt "Nagu nägu", mis kujutas endast inimkujutisega mängimist ja tegemist oli pmts plakatite/postritega, millele oli huvitavalt lähenetud. Mulle meeldis.
 KUMU hoovis ja üleüldse ümbruses võis kuulda ka troopiliste lindude laulu, mis meenutas kohati laste arutut kisa, aga saime töötajatelt siiski kinnitust, et nad pole kuskil lapsi sedasi karjuma pannud.
 Ja siis kolimine. Kolisin linna kiisu juurde. Ma ei oskagi midagi sellest praegu pikemalt rääkida. Pean veel isegi harjuma. Suve olen ma ilmselt siis siin. We'll see.
 Lisan siia palju pilte ka, et kogu juttu ilustada või... jah. Ja küünteblogisse võib ka uut postitust oodata. :)
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar