laupäev, 11. mai 2013

SRS BSNESS!



See, et tal üks kõrv tagurpidi on, on ta oma stiil. Minul pole selle koha pealt mingit sõnaõigust.
Ma räägin siin pikemalt neljapäevast, sest mul on tänase pärast häbi. :)
 Käisin siis neljapäeval linnas. Nägin oma härrat ka, mis oli ainult positiivne. Alustasime kohe serious business'ist ja liikusime edasi Kristiinesse, et jätkata serious business'i lainel. Kõik oli väga serious business. Kristiines läksin ma natuke lolliks ka. Ideaalkosmeetikas olid megad soodused, seega pidin ma muidugi absoluutselt kõik soodusega tooted endale ostma. Kahjuks või õnneks polnud see võimalik, aga mul õnnestus sealt kõik vajalik kätte saada ja veel väga toredate hindadega. Nt Sally Hanseni suured küünelakipotsikud, mis muidu maksavad üle kümne euri, olid saadaval viie euriga. I mean... come on!
 Edasi läksime Jyski, sest mõtlesime otsida mingeid põnevaid asju? Ma isegi ei mäleta, mida me sealt leida lootsime... Sealt edasi sattusime Tiimarisse, kust ma ühe karbikese ostsin. Lemmikloomapoest pidi ka läbi käima ja seal olid täitsa juhuslikult pisikesed kinniste silmadega rotibeebid. asdfghjkl... rotibeebid. Edasist ma väga ei mäletagi... Mänguasjapood vajas vist külastamist ja siis igast riietepoed vajasid ka läbi käimist.
 Kesklinna jõudes oli veel vaja üks serious business ära teha ja see oli ikka SERIOUS BUSINESS. Peale selle lõppu tähistasime suure koguse rämpstoiduga. Elagu McDonalds!
 Koju jõudsin kuskil kella kuue aeg. Buss hilines kuskil pool tundi vist, aga vähemalt sain istuma ja enamgi veel - ma sain terve sõidu üksinda istuda. Heaven... well, almost.
 Laupäeval on ees uus sünnipäev, milleks ma igati valmistunud olen. Ma usun, et see sündmus saab igati tore ja armas ja vaffa olema. Vaffffffffa... võeh.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar