neljapäev, 9. mai 2013

yolo - you only live online

 Ärgates paistis päike silma ja tuba oli väga kuumaks köetud. Umbes sel hetkel otsustasin ma juba välja päevitama minna. Ega selle idee teostamiseks väga palju aega ei kulunudki. Pakkisin kaasa oma kaamera, koera ja telefoni ning asusin teele karjääri poole, kus ma lootsin end pruunistama hakata. Teel sinna hakkas üks vanem naisterahvas mu koera kiitma ja pöördus minu poole mind prouatades. Jah... mul tekkis sellega seoses palju küsimusi, aga las jääda.
 Jõudes sihtpunkti oli Bonni väga elevil. Lasin ta jooksma ja oiiiii kui lõbus tal oli. Ise seadsin end liivamägede taha päikest püüdma ja Bonni, vana kaevur, arvas, et oleks ilgelt hea mõte hakata minu kõrval auku kaevama... liiv lendas muidugi minu peale. Ükskõik kuhu ma pikutama kolisin, tuli ta minu juurde kaevandama. Väga... armas. Aga meil oli lõbus. Lõpuks pidime koju tagasi minema, sest Bonni näost peegeldus janu.
 Kodus toimetasin ma ka natuke, aga mingil hetkel jäin ma pmts istudes magama. Võpatasin muidugi üles, aga otsustasin oma voodisse tudule ronida. Ma leian, et tegemist oli hea otsusega, kuigi ma olen veidi mures oma öise une pärast.
 Homme näen oma oma härrat ja ma ei jõua seda enam ära oodata.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar