kolmapäev, 1. mai 2013

ma-ei-oska-neid-pealkirjastada

 Ma tundsin end täna kasulikuna. Jannu käis siin ja ma pakkisin talle kaasa oma vanad kirjandid ja töövihikud, et laps eksamiteks õppida saaks. Kasulik olemine on lahe... jee. Enne asjade kaasa pakkimist rääkisime veel pikalt juttu, vaatasime šokeerivaid videoid ja töötlesime meist tehtud üliatraktiivseid pilte. Ja kui ma ütlen atraktiivne, siis antud juhul mõtlen ma selle vastandit. :) Ja neid pilte ma siia ei pane, sest mu võrdlemisi tühine elu on mulle ikkagi enneolematult armas ja ma ei tahaks, et Jannu mind mõnel julmal moel mõrvaks. :)
 Mul oli vahepeal plaan minna 1. mail linna, aga teadagi kuuluvad 'plaanid' ühtede kõige muutlikemate asjade hulka. Ehk siis lühidalt - seda ei toimu. Otsustasin linna mineku päeva võrra edasi lükata ja minna homme hoopis Kuusalu mai laadale. Ükskõik kuidas ma ka ei prooviks laata vahele jätta - see ei õnnestu. Niisiis olen ma sel kaunil kolmapäevasel päeval liiklemas liiga paljude inimeste vahel, üritades näida asjalik. Sounds fun.
 Ma arvan, et sellega ongi kõik öeldud. Head ööd!
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar