pühapäev, 16. juuni 2013

ilm on nõme ja ma olen ka.

 Eile hommikul tuli ema külla. Tore oli jälle üle päris pika aja näha. Olime selleks päevaks plaaninud minišopingu. Ostsime ainult kõige vajalikumat kraami. See tähendas siis pesupulbreid ja sööki. Palju sööki. Meeldivalt palju sööki. Üle tüki aja on mul täna hommikusöögiks valida mida ma süüa tahan. Naljakas, sest tükk aega sõin ma siin lihtsalt seda, mida süüa oli ja valik kui selline oli põhimõtteliselt olematu. :D
 Eile tegime veel pitsat ka. Oh sweet jesus that was so good. Ja kuna ema otsustas ööseks jääda, siis mängisime ka Slenderit ja vaatasime The Life of Pi'd. Mõnus õhtu oli. Peale filmi lõppu (mis mulle muideks väga meeldis) tekkis mul nii jube uni, et ma saingi mõelda ainult magama minemisest.
 Mul pole õrna aimugi, mis me täna ette võtame. Ema läks ka juba ära, nii et me oleme nüüd siin kahekesi jälle. Võinoh kolmekesi, sest Bonni. Eile mõtlesime viia Bonni koerte aedikusse, aga täna enam ei tea, sest ilm on värdjas. We'll see what happends.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar