pühapäev, 2. juuni 2013

Tervist, juuni!


Viimased päevad on tegelikult päris tegusad olnud. Ma sain omale lõpuks ometi need 35 number musta värvi kontsad, mida ma nii pikalt vajanud olen. Mis mind eriti tubliks teeb on see, et ma olen oma tädile kuni augustini horoskoobi ära tõlkinud. Eks ma ilmselt teen selle augustikuu ka ära mingi päev. Tõlkimise eest premeerisingi end nende kontsadega. I mean, ma väärisin neid ja vajasin neid. Miks mitte teha endale kauaigatsetud kingitus. + see pood, kust ma need sain müüb tegelikult väga normaalse hinnaga jalanõusid. Well, kontsad on natuke kallim teema, aga muidu tennised ja baleriinad on nii 10 euro ringis. Endale sain tennised hinnaga 8.50. Ilma naljata.
 Eile käisime härraga grillimas. Ilm oli nõme. Kõigepealt õrritas päikesega, siis sadas vihma, siis oli jälle taevas kuum päike, siis sadas jälle ja peale seda oli ilm lihtsalt nõme. Selle nõmeda ilmaga läksimegi me grillima. Oma platsile jõudes olid mu jalad täiesti vettinud. Bonni oli nii põnevil. Ilmselgelt oli halb idee ta lahti lasta. Alguses ei tahtnudki ta meist kaugemale minna, aga mingil hetkel hakkas ta lihtsalt yoloma ja kadus natukeseks ära. Meil tekkis juba ringi vaadates kerge paanika, aga õnneks oli ta veel läheduses lilli nuusutamas. Ma arvan, et enam me Bonnit grillima ei vii. :) Aga meie tehtud marinaad oli hää (kuigi tuli pakist, jah mõistke hukka, midaiganes). Liha jäi isegi puudu. Me alahindasime ennast. Nojah, eks järgmine kord siis teab.
 Ma ei oskagi midagi eriti lisada. Ma igatsen oma oravakest ja pean mingi päev Kuusallu minema, et asju tuua ja oma teises kodus toimetada... 18. juuni peaksin ma Kuusallu saabuma ja 19. lähen ma lõpetamisele ja siis sel samal õhtul sõidan ma linna tagasi.
 Ma olen tänasest nii väsinud.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar