esmaspäev, 3. juuni 2013

süntssüntssüntssünts

 Käisime eile Mia sünnipäeval Kaberneemes. Tore oli. Palju lapsi oli, aga tore oli. Kuidagi naljakal kombel sulandusime me 'perejuttudesse' hästi sisse. Olgugi, et meie beebi on karvane ja urisev. Koerabeebi pilt käis ka mingil hetkel ringi. Mul oli hea meel, et Miale meie kingitud Minni meeldis. Tore oli vaadata kuidas ta sellega mängis.
 Pean tooma üles ka Robini vanaema teema. Nimelt on ta nii sarnane mu emale. Mitte välimuselt, vaid iseloomult ja see kuidas ta suhtleb jne. Vahepeal tahtsin ma talle tõesti 'emme' öelda. Minu õnneks see sõna mu suust välja ei lipsanud.
 Õhtul kui me tagasi koju jõudsime, siis oli Bonnil meie tuleku üle niiiiiii hea meel. Mul oli hea meel oma eriti pisikest koerakest näha (sest terve päeva veetsime me suure koera seltsis). Õhtu möödus arvutimängude seltsis ja kõik oli kuidagi naljakas. Väsimus murdis ka õigepea ja niipea kui pea patja puudutas, ma ilmselt magasin ka.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar